Skal bruge en god upload komponent til at ~
Fra : Peter Nørregaard Ras~

Dato : 08-09-03 11:57

Jeg mangler en god asp komponent til at uploade mange filer på engang, jeg
har prøvet en del forskellige men de koster ca $300 -$ 400, Den jeg er mest
varm på er Juploade den koster $200 men så skal man vist bruge aspuploade
til at håndtere selve upload'et og den koster $150.

Kan man undgå at bruge aspuplode til Juploade?

Er JUpload god?

Er der nogle der har nogle forslag, til andre komponenter?

//Peter

Fra : Jørgen Müller

Dato : 08-09-03 17:39

Peter Nørregaard Thomsen skrev:
> [...]
>varm på er Juploade den koster $200 men så skal man vist bruge aspuploade
>til at håndtere selve upload'et og den koster $150.

Kender ikke JUpload, men det virker lidt som om du blander to komponenter
sammen, en upload component og en billedbehandlings component?

Hvis det kun er en upload component, hvorfor så ikke bruge Dundas Upload,
den er gratis.
http://www.dundas.com/home/index.aspx
--
Med Venlig Hilsen
Jørgen Müller

Fra : Peter Nørregaard Ras~

Dato : 09-09-03 12:36

Jeg har kigget lidt på den komponent og det ser ikke ud til at man kan kan
lave en dynamisk udvælgelse af filer der skal uploades. Jeg har brug for at
man kan vælge et ubestemt antal filer eller mappe. Og nej jeg tror ikke jeg
blander tingende sammen, For ASPuploade er den komponent der står for
overførselsen af fierne mens JUploade står for den grafiske brugerflade til
klienten.

//Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-09-03 20:17

Peter Nørregaard Rasmussen wrote:

> Jeg mangler en god asp komponent til at uploade mange filer på
> engang
> Er der nogle der har nogle forslag, til andre komponenter?

En anden mulighed er at zippe filerne på forhånd og så uploade en pakke til
serveren - for derefter pakke herligheden ud serverside
http://www.aspin.com/home/components/file/filecomp

mvh/Peter Lykkegaard