SFO forældreråd - hvordan arbejder I ???
Fra : Vittrup

Dato : 08-09-03 11:24

Lad mig få et par eksempler på hvordan - og med hvad - forældrerådet på
andre skoler (SFO'er) arbejder !!!

Søren

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-09-03 22:35

"Vittrup" <vittrup@audio-link> wrote in message
> Lad mig få et par eksempler på hvordan - og med hvad - forældrerådet på
> andre skoler (SFO'er) arbejder !!!
> Søren

Den SFO jeg har arbejdet i, havde ingen forældrebestyrelse eller
forældreråd, og jeg tror ikke der er så mange der har det. SFO'erne er vel
alle steder underlagt skolen og dermed skolebestyrelsen (ellers hed de vel
fritidshjem og var dyrere for kommunerne?).

Johnny

Fra : Vittrup

Dato : 09-09-03 13:38

Jeg troede faktisk alle SFO havde det.

Jeg tænkte at vi kunne få lidt gode råd og idéer her!

Søren

"Johnny Andersen" <johnny@andersenNOTHANKYOUMAM.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f5cf581$0$54826$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 13-09-03 20:52

"Vittrup" <vittrup@audio-link> skrev i en meddelelse
> Jeg troede faktisk alle SFO havde det.

Det er også en skandale så mange gode fritidshjem der er blevet nedlagt til
fordel for de billigere SFO´ere.

Men det gør da noget nemmere for de nye helhedsskoler...