Kursus
Fra : Henrik Woer

Dato : 08-04-01 00:46

Min arbejdsgiver er så venlig at han vil betale for et ASP & et
netværkskursus. Er der nogle der kan anbefale nogle gode kursusudbydere ?

Henrik

-----
Henrik Woer
Hæggerupvej 14
4160 Herlufmagle
57 65 10 35
Hvis du keder dig så giv mig kritik af
www.woer.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-04-01 00:44

"Henrik Woer" <henrik@woer.dk> wrote in message
> Min arbejdsgiver er så venlig at han vil betale for et ASP & et
> netværkskursus. Er der nogle der kan anbefale nogle gode kursusudbydere ?

Har ikke selv prøvet det men IDGkurser har vist to udmærkede moduler hvis
man er helt grøn.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jakob

Dato : 11-04-01 09:55

Jeg har gode erfaringer med at sende en medarbejder på kursus hos VM data...

Mvh
Jakob