|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Musik til elskovsudfoldelser Fra : Thomas
 | 
 Dato :  08-09-03 07:57
 | 
 |  | For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 igen.
 
 Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 
 Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 humør, når jeg hører ABBA.
 
 VH
 
 Thomas
 
 
 |  |  | 
  Peter Theglev (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Theglev
 | 
 Dato :  08-09-03 09:12
 | 
 |  | Thomas wrote:
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 >
 > VH
 >
 > Thomas
 Relax - Frankie Goes to Hollywood
 In Too Deep - Genesis
 
 
 
 |  |  | 
  Åge Halldorsson (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Åge Halldorsson
 | 
 Dato :  08-09-03 11:31
 | 
 |  | 
 Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 
 > VH
 >
 > Thomas
 ___________
 
 Thomas for pokker. Det er fordi det her er en pæn nyhedsgruppe. Vi blev bare
 chokerede.
 
 Hilsen Åge
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lars Lauridsen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Lauridsen
 | 
 Dato :  08-09-03 13:11
 | 
 |  | 
 "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:3f5c5944$0$32433$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > Thomas <th63@ofir.dk> skrev i en
 > nyhedsmeddelelse:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > > igen.
 >
 > > VH
 > >
 > > Thomas
 > ___________
 >
 > Thomas for pokker. Det er fordi det her er en pæn nyhedsgruppe. Vi blev
 bare
 > chokerede.
 
 Jeg gjorde ikke, bliver det til gengæld ofte over dine indlæg...
 
 Mvh.
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
  Nette (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nette
 | 
 Dato :  08-09-03 11:43
 | 
 |  | 
 "Thomas"  skrev i en meddelelse
 news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 
 He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black Velvet,
 havde en ret god rytme til at bolle i.
 Så den blev prøvet af nogle gange.
 
 Personligt har jeg aldrig gået op i det overhovedet.
 
 Nette
 
 
 
 
 |  |  | 
  Martin Jorgensen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Jorgensen
 | 
 Dato :  08-09-03 17:00
 | 
 |  | 
 "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3f5c5d48$0$97185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 >
 > "Thomas"  skrev i en meddelelse
 > news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > > igen.
 >
 > He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black Velvet,
 > havde en ret god rytme til at bolle i.
 > Så den blev prøvet af nogle gange.
 UUUhhhaaa, ja, det er en god sang. Han lyder som en klog fyr, ham din
 eks-kæreste der (passer lige til min smag)    > Personligt har jeg aldrig gået op i det overhovedet.
 Næ, sådan har jeg det også... Men man skal bare høre noget man godt kan
 lide... Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige    mvh.
 Martin Jørgensen
            
             |  |  | 
   Søren (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  08-09-03 22:55
 | 
 |  | 
 
            Hej Martin,
 > Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige    "Radioavisen... 4 døde og 15 hårdt sårede blev i dag resultatet af et 
 sammenstød mellem en bus og en invalidebil på Hørsholmmotorvejen i 
 dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers 
 skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes 
 stinker..."
 Hold fast hvor det tænder ;)
 -- 
 Venlig hilsen,
 Søren
            
             |  |  | 
    uneedme (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : uneedme
 | 
 Dato :  08-09-03 22:58
 | 
 |  | 
 
            LOOOL du har sq humor... ja, det er virkelig noget der tændre for vildt...
 --
 /uneedme
 c",)
 <((>
 _/ |_
 "Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev i en meddelelse
 news:Xns93F0F3512E33AoooLOOKatHOMEooo@212.242.40.196...
 > Hej Martin,
 >
 >
 > > Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige    >
 > "Radioavisen... 4 døde og 15 hårdt sårede blev i dag resultatet af et
 > sammenstød mellem en bus og en invalidebil på Hørsholmmotorvejen i
 > dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers
 > skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes
 > stinker..."
 >
 > Hold fast hvor det tænder ;)
 >
 >
 > --
 > Venlig hilsen,
 > Søren
            
             |  |  | 
    Mark Thomas Gazel (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  08-09-03 23:48
 | 
 |  | 
 
            Søren <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> skrev:
 Hej Søren
 >> Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige    >
 > "Radioavisen... 4 døde og 15 hårdt sårede blev i dag resultatet af et
 > sammenstød mellem en bus og en invalidebil på Hørsholmmotorvejen i
 > dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers
 > skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes
 > stinker..."
 >
 > Hold fast hvor det tænder ;)
 Jeg vil ikke udelukke, at Bo ville tænde på det    -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
     Søren (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  10-09-03 14:18
 | 
 |  | 
 
            Hej Mark,
 > Jeg vil ikke udelukke, at Bo ville tænde på det    Different folks, different strokes ;)
 -- 
 Venlig hilsen,
 Søren
            
             |  |  | 
    Martin Jorgensen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Jorgensen
 | 
 Dato :  09-09-03 17:57
 | 
 |  | 
 
            Søren wrote:
 > Hej Martin,
 >
 >
 >> Radio er også fint nok, hvis man ikke kan blive enige    >
 > "Radioavisen... 4 døde og 15 hårdt sårede blev i dag resultatet af et
 > sammenstød mellem en bus og en invalidebil på Hørsholmmotorvejen i
 > dag. Antallet af asbestoseofre breder sig i området omkring Randers
 > skomageri. Skatten stiger med 5%. Og nu til vejret - der ligeledes
 > stinker..."
 >
 > Hold fast hvor det tænder ;)
 Hvad snakker du om?
 Radio 2, tror jeg nok den hedder og andre kanaler spiller sgu´ da kun
 musik...
 mvh.
 Martin Jørgensen
            
             |  |  | 
     Søren (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  10-09-03 14:23
 | 
 |  | Hej Martin,
 
 
 > Hvad snakker du om?
 > Radio 2, tror jeg nok den hedder og andre kanaler spiller sgu´ da kun
 > musik...
 
 Så så, ikke så nærtagende :)
 
 Ellers er der Sky Radio med alle reklamerne og Yesterday der stort set kun
 er musik (og god musik, hvis man ikke er tvunget til at høre på det hver
 dag på sit arbejde og derfor værdsætter mere naturlige lyde under akten ;)
 
 
 --
 Venlig hilsen,
 Søren
 
 
 |  |  | 
   Nette (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nette
 | 
 Dato :  09-09-03 01:16
 | 
 |  | 
 "Martin Jorgensen"  skrev i en meddelelse
 news:3f5ca79d$0$24689$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > UUUhhhaaa, ja, det er en god sang. Han lyder som en klog fyr, ham din
 > eks-kæreste der (passer lige til min smag)    Jamen jeg kan da forsøge at opspore ham og høre om han er ledig og
 interesseret?*B*
 Nette
            
             |  |  | 
    Martin Jorgensen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Jorgensen
 | 
 Dato :  09-09-03 17:59
 | 
 |  | 
 
            Nette wrote:
 > "Martin Jorgensen"  skrev i en meddelelse
 > news:3f5ca79d$0$24689$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >> UUUhhhaaa, ja, det er en god sang. Han lyder som en klog fyr, ham din
 >> eks-kæreste der (passer lige til min smag)    >
 > Jamen jeg kan da forsøge at opspore ham og høre om han er ledig og
 > interesseret?*B*
 Nu snakkede jeg jo om at hans musik-smag passede lige til min smag.
 Derudover syntes jeg at han lød som en klog fyr. Nu ved jeg så ikke helt,
 hvorfra du fik den tanke der, med at opspore ham men han kan sgu´ da godt få
 et par på hovedet hvis han kommer og vil et eller andet...
 mvh.
 Martin Jørgensen
            
             |  |  | 
     David Rasmussen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  09-09-03 18:41
 | 
 |  | Martin Jorgensen wrote:
 >
 > Nu snakkede jeg jo om at hans musik-smag passede lige til min smag.
 > Derudover syntes jeg at han lød som en klog fyr. Nu ved jeg så ikke helt,
 > hvorfra du fik den tanke der, med at opspore ham men han kan sgu´ da godt få
 > et par på hovedet hvis han kommer og vil et eller andet...
 >
 
 Øøøh???
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
      Nette (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nette
 | 
 Dato :  09-09-03 22:26
 | 
 |  | 
 "David Rasmussen"  skrev i en meddelelse
 news:bjl33j$252$1@news.net.uni-c.dk...
 > Øøøh???
 
 Tjaaaa, hvad kan man sige? Nogen har humor, andre har ikke....*G*
 
 Nette
 
 
 
 
 |  |  | 
       David Rasmussen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  09-09-03 23:02
 | 
 |  | Nette wrote:
 
 > "David Rasmussen"  skrev i en meddelelse
 > news:bjl33j$252$1@news.net.uni-c.dk...
 >
 >>Øøøh???
 >
 >
 > Tjaaaa, hvad kan man sige? Nogen har humor, andre har ikke....*G*
 >
 
 Nogle har humor, andre bliver voldelige :)
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
      Martin Jorgensen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Jorgensen
 | 
 Dato :  10-09-03 14:05
 | 
 |  | "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
 news:bjl33j$252$1@news.net.uni-c.dk...
 > Martin Jorgensen wrote:
 > >
 > > Nu snakkede jeg jo om at hans musik-smag passede lige til min smag.
 > > Derudover syntes jeg at han lød som en klog fyr. Nu ved jeg så ikke
 helt,
 > > hvorfra du fik den tanke der, med at opspore ham men han kan sgu´ da
 godt få
 > > et par på hovedet hvis han kommer og vil et eller andet...
 > >
 >
 > Øøøh???
 
 Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
 selvom det er iorden at andre er bøsser.
 
 
 mvh.
 Martin Jørgensen
 
 
 
 
 |  |  | 
       David Rasmussen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  10-09-03 14:44
 | 
 |  | Martin Jorgensen wrote:
 >
 > Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
 > selvom det er iorden at andre er bøsser.
 >
 
 Slap dog af... Du er vist ikke helst sikker på din egen seksualitet? Eller?
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
       Dallemusen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dallemusen
 | 
 Dato :  10-09-03 15:00
 | 
 |  | > Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
 > selvom det er iorden at andre er bøsser.
 >
 >
 > mvh.
 > Martin Jørgensen
 >
 Kan du stave til homofobi?
 
 De venligste hvis ikke kærligste hilsner
 Daniel Nielse *G*
 
 
 
 
 |  |  | 
        Rene' Hjorth (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rene' Hjorth
 | 
 Dato :  10-09-03 21:26
 | 
 |  | 
 
            [Dallemusen | Wed, 10 Sep 2003 16:00:20 +0200]
 >> Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
 >> selvom det er iorden at andre er bøsser.
 >Kan du stave til homofobi?
 Rooooooooooolig nu; det var måske lidt håndfast at Martin tilbageviste
 det "sjove" brev, men at kalde ham homofob er sgu' langt skudt forbi.
 René
www.rene.hjorth.com &  www.lowcarb.dk |  |  | 
       Lars Wagner Hansen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Wagner Hansen
 | 
 Dato :  10-09-03 17:39
 | 
 |  | 
 
            "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:3f5f2175$0$24665$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 >
 > Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være bøsse,
 > selvom det er iorden at andre er bøsser.
 Er du nu helt sikker? Jeg er ret sikker på vi godt kan arrangere en
 "uvildig" test    Lars
            
             |  |  | 
        Martin Jorgensen (11-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Jorgensen
 | 
 Dato :  11-09-03 19:06
 | 
 |  | 
 
            "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:3f5f538c$0$32502$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > "Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 > news:3f5f2175$0$24665$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > >
 > > Korrekt gættet: Jeg er ikke bøsse og vil ikke forbindes med at være
 bøsse,
 > > selvom det er iorden at andre er bøsser.
 >
 > Er du nu helt sikker? Jeg er ret sikker på vi godt kan arrangere en
 > "uvildig" test    Til alle der svarer på hvad jeg skriver: I skal læse hvad jeg *MENER* og
 ikke hvad jeg *SKRIVER*    Det er muligt at jeg indimellem skriver noget som måske godt kunne
 formuleres bedre, men jeg gider sku´ ikke rigtigt at sidde og tænke helt
 vildt længe over hvad jeg skriver, inden jeg afsender mine indlæg    Ihvertfald ikke i denne gruppe... I andre NG´ere tænker jeg nok lidt mere
 over det jeg skriver, inden jeg afsender indlæggene...
 Af en eller anden grund, får jeg nu igen på fornemmelsen at jeg ikke skal
 besvare flere indlæg i denne tråd, heller    mvh.
 Martin Jørgensen
            
             |  |  | 
      Søren (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  10-09-03 14:24
 | 
 |  | Hej David,
 
 
 >> Nu snakkede jeg jo om at hans musik-smag passede lige til min smag.
 >> Derudover syntes jeg at han lød som en klog fyr. Nu ved jeg så ikke
 >> helt, hvorfra du fik den tanke der, med at opspore ham men han kan
 >> sgu´ da godt få et par på hovedet hvis han kommer og vil et eller
 >> andet...
 >>
 >
 > Øøøh???
 
 Homofobia strikes again *GGG*
 
 
 --
 Venlig hilsen,
 Søren
 
 
 |  |  | 
  Thomas (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas
 | 
 Dato :  08-09-03 17:00
 | 
 |  | "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message news:<3f5c5d48$0$97185$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
 > "Thomas"  skrev i en meddelelse
 > news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > > igen.
 >
 > He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black Velvet,
 > havde en ret god rytme til at bolle i.
 > Så den blev prøvet af nogle gange.
 
 Det kan jeg forstille mig. Jeg vil straks gå på biblioteket for at låne den.
 >
 > Personligt har jeg aldrig gået op i det overhovedet.
 
 Prøv det dog. Det sætter da lidt kulør på hverdagen.
 
 VH
 
 Thomas
 
 
 |  |  | 
   Mark Thomas Gazel (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  08-09-03 23:41
 | 
 |  | 
 
            Thomas <th63@ofir.dk> skrev:
 >> He! Jeg havde engang en kæreste, der mente at Alannah Myles´ Black
 >> Velvet, havde en ret god rytme til at bolle i.
 >> Så den blev prøvet af nogle gange.
 >
 > Det kan jeg forstille mig. Jeg vil straks gå på biblioteket for at
 > låne den.
 *rømme*, du sidder ved en computer.
 -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
   Nette (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Nette
 | 
 Dato :  09-09-03 01:14
 | 
 |  | 
 "Thomas"  skrev i en meddelelse
 news:a6b0eee6.0309080759.4259ab10@posting.google.com...
 > Prøv det dog. Det sætter da lidt kulør på hverdagen.
 
 Mit liv, hverken det i eller udenfor sengen, mangler kulør. Men får jeg
 brug for det, skal jeg da have det i mente*B*
 
 Nette
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lars Lauridsen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Lauridsen
 | 
 Dato :  08-09-03 13:10
 | 
 |  | 
 "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 
 Outhere Brothers - Fuk u in the Ass!
 
 :D
 
 Mvh.
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bo M Mogensen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  08-09-03 13:42
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 8 Sep 2003 14:10:10 +0200, "Lars Lauridsen"
 <Crazy_Jellyfish@hotmail.com> wrote:
 >
 >"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 >news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 >> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 >> igen.
 >>
 >> Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 >> halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 >> Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >>
 >> Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 >> humør, når jeg hører ABBA.
 >
 >Outhere Brothers - Fuk u in the Ass!
 ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 samleje imens marlyn mansom spiller last day eller det tour on earth
 LIVE - det ville fanme være guf og stå der og parre sig til det nr -
 det fede ved manson koncerterne er at det vil der sådan set ikke være
 noget underligt i - forstået på den måde at man vil blive forstyret af
 en eller anden securitas gut eller ....en fra puplikum der synes det
 var da godt nok for sært !!
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
  Lars Bernau (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Bernau
 | 
 Dato :  08-09-03 15:26
 | 
 |  | 
 
            In article <bjhrj7$let$1@sunsite.dk>, Crazy_Jellyfish@hotmail.com 
 says...
 > 
 > "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 > news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > > igen.
 > >
 > > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 > >
 > > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > > humør, når jeg hører ABBA.
 > 
 > Outhere Brothers - Fuk u in the Ass!
 > 
 > :D
 Nu Vi er i den boldgade: 2 Live Crew - Me So Honey     -- 
 /Lars
http://www.bernau.dk |  |  | 
  Lars (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars
 | 
 Dato :  08-09-03 14:10
 | 
 |  | 
 "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 >
 > VH
 >
 > Thomas
 
 Jeg vil anbefale Brian Eno's Ambient hvis der skal dyrkes mantrasex.
 
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
  Andropov (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Andropov
 | 
 Dato :  08-09-03 14:29
 | 
 |  | Bo skrev:
 
 >ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 >samleje imens marlyn mansom spiller last day
 
 Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 
 
 |  |  | 
  Bo M Mogensen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  08-09-03 15:13
 | 
 |  | 
 
            On 8 Sep 2003 06:28:58 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:
 >Bo skrev:
 >
 >>ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 >>samleje imens marlyn mansom spiller last day
 >
 >Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 apelerede til den samme gruppe mennesker .... men der er nu en
 væsentligt forskel afligevel  - marlyn er den rene defaitisme - hvor
 man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige  apocalyse er
 der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !
 et helved der er om ham som privat person - men også om tingene i
 almindelighed !
 hvor Alice kun gøre ( næsten ) regning for sit eget helved - der
 egentligt ophørte med da da pladen fra 83 tror jeg der holder han
 nemligt op med at drikke - hvilket er godt for ham men noget lort for
 hans musik og lyrik - lidt det samme der sker for David Bowie med Lets
 Dance pladen fra 82-83 ....
 Alice skriver jo også Kærlighedes sange :) eller ihvertilfælled sange
 med kærlighed til kvinden angiveligt er det bedste nr : how are u gona
 see me now - fra den legendarisk indseid out pladen fra midt 70 erne -
 og nr fra welcome to my night mare : nr awekning , der er heller ikke
 tvil om hvor han skal hænd efter sit maridt - kontra marlyn der ingen
 steder skal !
 i 70 erne hvor han med produceren ezin lavede en stribe geniale plader
 - Ezin der foriøvrigt også prucerede Pink floyd the wall og Lou reed
 legendaiske album : Berlin fra 1973 - skal man lave noget der har et
 frygteligt budskab så skal man ha fat i Ezin :) jeg ved ikke hvordan
 hans navn staves .....
 nu skal man jo med alle kunstner taget et forbehold der er gode og
 dårlge perioder - men de gode produksioner er som regl et udslag af en
 eller anden form for lidelse - som oftesst med muskker kommer med druk
 og narko .... der sker et eller andet når misbruget høre op så
 forsvinder talentet ( Bowie - alice copper m.fl )   jeg vil sige John
 Lennon var nok den der kunne bedst blive ved efter ophøret - men han
 blve jo så skudt - men det var også synd at sige hans sidste udgivelse
 - var den bedste i forhold til de 2 bedste plader der nogen sinde er
 udkommet Imagin & plastick ono band også nogen gange kaldet Mother !
 men for lige at vende tilbage til alice vs marlyn - de er lige
 fremragene  .... men kender man deres musik godt nok så vil man også
 kunne se forskellen pladen inseide out vil jeg tror jeg har hørt
 omkring 3000 gange - specilt nr " The quert rom " det er formidabelt
 ..... nå men jeg kan jo blive når jeg først kommer i gang med dte her
 :) ....så ....ja .... men jeg forstår godt de kan oplevs ens - og
 dwight fry + dead babys ligger meget op af Marlyns almene nr.
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
   Andropov (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Andropov
 | 
 Dato :  08-09-03 23:39
 | 
 |  | >Bo skrev:
 
 >>ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 >>samleje imens marlyn mansom spiller last day
 >
 >Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 
 
 >Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 >apelerede til den samme gruppe mennesker ....
 
 De er noget dystre begge to.
 
 > men der er nu en
 >væsentligt forskel afligevel  - marlyn er den rene defaitisme - hvor
 >man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige  apocalyse
 er
 >der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !
 
 >et helved der er om ham som privat person - men også om tingene i
 >almindelighed !
 
 >hvor Alice kun gøre ( næsten ) regning for sit eget helved - der
 >egentligt ophørte med da da pladen fra 83 tror jeg der holder han
 >nemligt op med at drikke - hvilket er godt for ham men noget lort for
 >hans musik og lyrik - lidt det samme der sker for David Bowie med
 Lets
 >Dance pladen fra 82-83 ....
 
 Ja, David Bowie var også bedre tidligere og Alice Cooper synes jeg
 snart ikke jeg har hørt noget om netop siden ca. 82.
 
 >Alice skriver jo også Kærlighedes sange :)
 
 Jeg har aldrig sådan rigtig sat mig ind i Alice Coopers sange. Men
 husker ham som en dyster mand fra tidligere hvor han vidst nok
 forsøgte at hænge sig selv på scenen.
 
 >nu skal man jo med alle kunstner taget et forbehold der er gode og
 >dårlge perioder - men de gode produksioner er som regl et udslag af
 en
 >eller anden form for lidelse - som oftesst med muskker kommer med
 druk
 >og narko .... der sker et eller andet når misbruget høre op så
 >forsvinder talentet ( Bowie - alice copper m.fl )
 
 Boy George f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han
 stoppede med heroin. Jeg synes nærmest han lignede en stenmand på
 scenen bagefter. Han  var ihvertfald komplet forandret. Nu er der så
 nogen som siger buh Boy george var bøsse. Men jeg synes han lavede god
 musik tidligere. Noget glad musik som skilte sig ud fra mængden.
 
 
 >jeg vil sige John
 >Lennon var nok den der kunne bedst blive ved efter ophøret - men han
 >blve jo så skudt - men det var også synd at sige hans sidste
 udgivelse
 >- var den bedste i forhold til de 2 bedste plader der nogen sinde er
 >udkommet Imagin & plastick ono band også nogen gange kaldet Mother !
 
 Ja John Lennon var god til hans død.
 Men der findes også gode sangere som ikke har været på stoffer.
 Men der er en tendens til at dem som har været på stoffer bliver
 dårligere sangere bagefter.
 
 >men for lige at vende tilbage til alice vs marlyn - de er lige
 >fremragene  .... men kender man deres musik godt nok så vil man også
 >kunne se forskellen pladen inseide out vil jeg tror jeg har hørt
 >omkring 3000 gange - specilt nr " The quert rom " det er formidabelt
 >.... nå men jeg kan jo blive når jeg først kommer i gang med dte her
 >:) ....så ....ja .... men jeg forstår godt de kan oplevs ens - og
 >dwight fry + dead babys ligger meget op af Marlyns almene nr.
 
 Men man skal næsten se musikvideo samtidig med at man hører Marilyn
 Manson for at få det hele med.
 
 
 |  |  | 
    Bo M Mogensen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  09-09-03 00:57
 | 
 |  | 
 
            On 8 Sep 2003 15:38:32 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:
 >>Bo skrev:
 >
 >>>ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 >>>samleje imens marlyn mansom spiller last day
 >>
 >>Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 >
 >
 >>Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 >>apelerede til den samme gruppe mennesker ....
 >
 >De er noget dystre begge to.
 ja ja ja .... men der er også neuancer i mørket Mark :)
 >Ja, David Bowie var også bedre tidligere 
 Nahh egentligt ikke de debuterede nogenlunde samtidigt - Bowie er
 klart en bedre musiker - han kan bare ikke skrive tekster - selv om
 nogen af dem falder heldig ud som f.eks the man who sold world ..
 >og Alice Cooper synes jeg
 >snart ikke jeg har hørt noget om netop siden ca. 82.
 der er nu kommmet masser ..... det er bare ikke noget særligt .. men
 han laver nogen fede koncerter så ham til en ringe festil val i 1990
 :) men jeg var smaderet af druk så da han havde spillet dwight fry
 måtte jeg gå  i dørken !
 >>Alice skriver jo også Kærlighedes sange :)
 >
 >Jeg har aldrig sådan rigtig sat mig ind i Alice Coopers sange. Men
 >husker ham som en dyster mand fra tidligere hvor han vidst nok
 >forsøgte at hænge sig selv på scenen.
 hænger sig bliver halshugget langt i spænde trøje osv osv hele inseide
 out pladen handle rjo om hans ophold på et sindsyg hospital ...
 >
 >>nu skal man jo med alle kunstner taget et forbehold der er gode og
 >>dårlge perioder - men de gode produksioner er som regl et udslag af
 >en
 >>eller anden form for lidelse - som oftesst med muskker kommer med
 >druk
 >>og narko .... der sker et eller andet når misbruget høre op så
 >>forsvinder talentet ( Bowie - alice copper m.fl ) 
 >
 >Boy George f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han
 >stoppede med heroin. 
 Nahh det var nu Coke :) 
 >Jeg synes nærmest han lignede en stenmand på
 >scenen bagefter. Han  var ihvertfald komplet forandret. Nu er der så
 >nogen som siger buh Boy george var bøsse. Men jeg synes han lavede god
 >musik tidligere. Noget glad musik som skilte sig ud fra mængden.
 ahh go ...det er nok et strækt ord og bruge om en pop disco musiker :)
 >
 >
 >>jeg vil sige John
 >>Lennon var nok den der kunne bedst blive ved efter ophøret - men han
 >>blve jo så skudt - men det var også synd at sige hans sidste
 >udgivelse
 >>- var den bedste i forhold til de 2 bedste plader der nogen sinde er
 >>udkommet Imagin & plastick ono band også nogen gange kaldet Mother !
 >
 >Ja John Lennon var god til hans død. 
 >Men der findes også gode sangere som ikke har været på stoffer.
 masser !
 >Men der er en tendens til at dem som har været på stoffer bliver
 >dårligere sangere bagefter.
 tjaeee tænke tænke ozzy O ? har jo været clean længe - men om han
 nogen sinde har været reel go ? det er sgu svært at sige ...
 >
 >>men for lige at vende tilbage til alice vs marlyn - de er lige
 >>fremragene  .... men kender man deres musik godt nok så vil man også
 >>kunne se forskellen pladen inseide out vil jeg tror jeg har hørt
 >>omkring 3000 gange - specilt nr " The quert rom " det er formidabelt
 >>.... nå men jeg kan jo blive når jeg først kommer i gang med dte her
 >>:) ....så ....ja .... men jeg forstår godt de kan oplevs ens - og
 >>dwight fry + dead babys ligger meget op af Marlyns almene nr.
 >
 >Men man skal næsten se musikvideo samtidig med at man hører Marilyn
 >Manson for at få det hele med.
 jeg har nogen stykker ... har set ham live efter ikke at have været
 til nogen koncter i 11-12 år det var satme fedt - han var godt nok
 lidt balderet efter at have side i desentasionen førts i frankrig også
 i Italien :) .... men det var et godt show .... han har detsvæpre
 skildt sig af med sin ene geutarist det var fanme dumt .... det lyder
 som lort den sidste cd der kom .... også fik jeg en til jul ...dancing
 whit the anti christ den er satme også dårlig jeg tror sgu hollywood
 var the end ...
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
     Mark Thomas Gazel (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  09-09-03 10:03
 | 
 |  | 
 
            Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:
 Hej Bo
 >>>> ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 >>>> samleje imens marlyn mansom spiller last day
 >>>
 >>> Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 >>
 >>
 >>> Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 >>> apelerede til den samme gruppe mennesker ....
 >>
 >> De er noget dystre begge to.
 >
 > ja ja ja .... men der er også neuancer i mørket Mark :)
 Hvad skal jeg blandes ind i det for    Men jeg blander mig gerne.
 >> Ja, David Bowie var også bedre tidligere
 >
 >
 > Nahh egentligt ikke de debuterede nogenlunde samtidigt - Bowie er
 > klart en bedre musiker - han kan bare ikke skrive tekster - selv om
 > nogen af dem falder heldig ud som f.eks the man who sold world ..
 >
 >> og Alice Cooper synes jeg
 >> snart ikke jeg har hørt noget om netop siden ca. 82.
 >
 >
 > der er nu kommmet masser ..... det er bare ikke noget særligt .. men
 > han laver nogen fede koncerter så ham til en ringe festil val i 1990
 > :) men jeg var smaderet af druk så da han havde spillet dwight fry
 > måtte jeg gå  i dørken !
 Ja, og jeg var smadret af påskebryg, da jeg var til hans "Trash!" koncert i
 Valbyhallen. Ærgerligt. Jeg er blevet lidt bedre til at gå til koncerter og
 *rent* faktisk huske oplevelsen bagefter. Skal til Bob Dylan sammen med min
 67-årige svigermor på min fødselsdag den 16. oktober. Det bliver skægt tror
 jeg.
 >>> Alice skriver jo også Kærlighedes sange :)
 >>
 >> Jeg har aldrig sådan rigtig sat mig ind i Alice Coopers sange. Men
 >> husker ham som en dyster mand fra tidligere hvor han vidst nok
 >> forsøgte at hænge sig selv på scenen.
 >
 > hænger sig bliver halshugget langt i spænde trøje osv osv hele inseide
 > out pladen handle rjo om hans ophold på et sindsyg hospital ...
 >
 >>
 >>> nu skal man jo med alle kunstner taget et forbehold der er gode og
 >>> dårlge perioder - men de gode produksioner er som regl et udslag af
 >>> en eller anden form for lidelse - som oftesst med muskker kommer
 >>> med druk og narko .... der sker et eller andet når misbruget høre
 >>> op så forsvinder talentet ( Bowie - alice copper m.fl )
 >>
 >> Boy George f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han
 >> stoppede med heroin.
 >
 > Nahh det var nu Coke :)
 Nej, det var nu Horse.
 >> Jeg synes nærmest han lignede en stenmand på
 >> scenen bagefter. Han  var ihvertfald komplet forandret. Nu er der så
 >> nogen som siger buh Boy george var bøsse. Men jeg synes han lavede
 >> god musik tidligere. Noget glad musik som skilte sig ud fra mængden.
 >
 >
 > ahh go ...det er nok et strækt ord og bruge om en pop disco musiker :)
 Han var/er god. Men den der Hara Krishna åbenbaring gjorde ham nok stoffri,
 men hvem fanden gider høre om det i en sang.
 >>> jeg vil sige John
 >>> Lennon var nok den der kunne bedst blive ved efter ophøret - men han
 >>> blve jo så skudt - men det var også synd at sige hans sidste
 >>> udgivelse - var den bedste i forhold til de 2 bedste plader der
 >>> nogen sinde er udkommet Imagin & plastick ono band også nogen gange
 >>> kaldet Mother !
 >>
 >> Ja John Lennon var god til hans død.
 >> Men der findes også gode sangere som ikke har været på stoffer.
 >
 > masser !
 Nævn én. Cliff Richard måske.
 >> Men der er en tendens til at dem som har været på stoffer bliver
 >> dårligere sangere bagefter.
 >
 > tjaeee tænke tænke ozzy O ? har jo været clean længe - men om han
 > nogen sinde har været reel go ? det er sgu svært at sige ...
 Det kan du ikke tage fra ham. Black Sabbaths første fem albums er all time
 classics den dag i dag. Han har været god til at samle nogle dygtige folk
 omkring sig og så er han altså en fremragende performer.
 -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
      Bo M Mogensen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  09-09-03 18:11
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 9 Sep 2003 11:02:56 +0200, "Mark Thomas Gazel"
 <markgazel@hotmail.com> wrote:
 Hej Mark :)
 >> ja ja ja .... men der er også neuancer i mørket Mark :)
 >
 >Hvad skal jeg blandes ind i det for    du har en bred og alsidig viden og som sådan må betragtes som et
 inteligent menneske - jeg regner slevføligt med du klare den uden de
 store kvaler :)
 >
 >Men jeg blander mig gerne.
 >
 K :)
 >> der er nu kommmet masser ..... det er bare ikke noget særligt .. men
 >> han laver nogen fede koncerter så ham til en ringe festil val i 1990
 >> :) men jeg var smaderet af druk så da han havde spillet dwight fry
 >> måtte jeg gå  i dørken !
 >
 >Ja, og jeg var smadret af påskebryg, da jeg var til hans "Trash!" koncert i
 >Valbyhallen. Ærgerligt. Jeg er blevet lidt bedre til at gå til koncerter og
 >*rent* faktisk huske oplevelsen bagefter.
 ja det er jo det jeg har været til 5 ringe festivaller jeg kan huske
 alice cooper jethru tholl også at Lou reed var på scenen hvad han
 lavede der ved jeg ikke en ½ flakse et eller andet berøvede den del af
 mine sanser men han var der !!
 > Skal til Bob Dylan sammen med min
 >67-årige svigermor på min fødselsdag den 16. oktober. Det bliver skægt tror
 >jeg.
 sider faktisk lige og høre ham på cd " tome stone blues " han skulle
 være genial på en scne hvis publikum ikke er for stort - der er
 selvfølig udsolgt ???
 han er nok sammen med Lennon den største tekst forfatter EVER ...mere
 for de få ind mange ikke nem ... men når man først kommer ind i hans :
 qvadrofonisk retoriske univers ....de er imponerene / Genialt ... han
 er en af de få om nogen andre der kan sætte ord på en tanke- følses
 strøm .....
 ge f.eks. blev også meget dårligere musikalsk efter han
 >>> stoppede med heroin.
 >>
 >> Nahh det var nu Coke :)
 >
 >Nej, det var nu Horse.
 Hmm ? ja ok jeg læste bare en artikel om ham dervar det nu coke ...
 men jeg havde lidt svært ved at fatte man kunne blive så hocked på det
 eller jow det fatter jeg godt ( Coke ) men så skal man satme tage
 meget :)
 det virker jo ikke ret længe jeg kan huske da jeg var ung ....hvordan
 fan var det ---- en bane til det ene næse bor også en mere til det
 andet 20 min efter også lave en bombe dvs coke i parpir man spiser ..
 også bland det med 50 % speed for at forlænge virkningen..... også
 skal man altså stoppe helved man ellers bliver syg ....også runde af
 med ...50 mg stesolid til at lande på ..... men jeg havde venner der
 kørte igenem ja melem 3 og 7 dage på coke og speed fuck de så dårlige
 ud bagefter :)
 
 >>> nogen som siger buh Boy george var bøsse. Men jeg synes han lavede
 >>> god musik tidligere. Noget glad musik som skilte sig ud fra mængden.
 >>
 >>
 >> ahh go ...det er nok et strækt ord og bruge om en pop disco musiker :)
 >
 >Han var/er god. Men den der Hara Krishna åbenbaring gjorde ham nok stoffri,
 >men hvem fanden gider høre om det i en sang.
 hmm altid noget det ikke var sien tolegy men de tager well ikke homoer
 på nær tom cruise :)
 >>> Ja John Lennon var god til hans død.
 >>> Men der findes også gode sangere som ikke har været på stoffer.
 >>
 >> masser !
 >
 >Nævn én. Cliff Richard måske.
 Øhh det siger mig et eller andet det er ikke ham fra Stones ?
 >
 >>> Men der er en tendens til at dem som har været på stoffer bliver
 >>> dårligere sangere bagefter.
 >>
 >> tjaeee tænke tænke ozzy O ? har jo været clean længe - men om han
 >> nogen sinde har været reel go ? det er sgu svært at sige ...
 >
 >Det kan du ikke tage fra ham. Black Sabbaths første fem albums er all time
 >classics den dag i dag.
 helt bestemt de er formidable !
 men det bedts eblack sabbat nr der er lavet er nu med den game
 forsanger fra deep pupel !
 > Han har været god til at samle nogle dygtige folk
 >omkring sig og så er han altså en fremragende performer.
 bestemt !
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
   Invader Zim (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Invader Zim
 | 
 Dato :  09-09-03 02:39
 | 
 |  | Bo M Mogensen wrote:
 > On 8 Sep 2003 06:28:58 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:
 >
 >> Bo skrev:
 >>
 >>> ja det er jo en mulighed min drøm går nu på at have et fuldbyrde
 >>> samleje imens marlyn mansom spiller last day
 >>
 >> Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 >
 >
 > Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 > apelerede til den samme gruppe mennesker .... men der er nu en
 > væsentligt forskel afligevel  - marlyn er den rene defaitisme - hvor
 > man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige  apocalyse er
 > der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !
 
 hold da op, manson er da en popnar.
 indrømmet, der er noget af hans musik jeg godt kan lide, men der er ikke
 meget, og han har kørt op af det samme tema i 10 år uden at forny sig. Det
 er sgu da for trættende.
 
 Prøv at høre noget Maschinenzimmer 412 (fx. The Death of Lasarus),
 Blackhouse,
 Boyd Rice/NON (fx "Let's hear it for violence against women" ... eller måske
 ikke haha),
 Pain Station ("I Need You" og "Guinea Pig"),
 Skinny Puppy ("Spasmolytic", "Rash Reflection", "Scrapyard" og især
 "Nature's Revenge"),
 Cenobita ("Cairo"),
 Wumpscut (med "Concrete Rage" og "War"),
 Haus Arafna (aktuel med det nye album "Butterfly"),
 Bile's "Solitude is Bliss",
 Frontline Assembly's "Mortal" og
 Collide's remix/remake af Frontline's "Predator" i stedet.
 Der er noget du er gået glip af.
 
 -Invader Zim
 
 
 
 
 |  |  | 
    Bo M Mogensen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  09-09-03 17:36
 | 
 |  | 
 
            On Tue, 9 Sep 2003 03:38:35 +0200, "Invader Zim"
 <hahanoyoudont@death.poo> wrote:
 >> Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 >> apelerede til den samme gruppe mennesker .... men der er nu en
 >> væsentligt forskel afligevel  - marlyn er den rene defaitisme - hvor
 >> man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige  apocalyse er
 >> der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !
 >
 >hold da op, manson er da en popnar.
 nu ved jeg ikke om du behersker engelsk ? 
 men f.eks nærværende tekst må falde uden for kategorien :
 " 2. THE LOVE SONG • The bullet: • "I've got a crush on a pretty
 pistol • should I tell her that I feel this way? • Father told us to
 be faithful • I've got a crush on a pretty pistol • should I tell her
 that I feel this way • I've got love songs in my head • that are
 killing us away" • • The Father:"do you love your guns?" •(yeah) •
 "god?" • (yeah) • "the government?" • • "do you love your guns?" •
 (yeah) • "god?" • (yeah) • "the government?" • (fuck yeah) • The
 bullet: • "She tells me I'm a pretty bullet • I'm gonna be a star
 someday • Mother says that we should look away • She tells me I'm a
 pretty bullet • an Imitation Christ • I've got love songs in my head •
 that are killing us away" • The Father: • "do you love your guns?"
 •(yeah) • "god?" • (yeah) • "the government?" • (fuck yeah) "
http://www.marilynmanson.com/manson/archives.html >indrømmet, der er noget af hans musik jeg godt kan lide, men der er ikke
 >meget, og han har kørt op af det samme tema i 10 år uden at forny sig. Det
 >er sgu da for trættende.
 Nahh det passer nu ikke - problemet er snarre han med Hollywood - kom
 over sin top og har ikke lavet noget siden der er godt - han lavede
 også en del før : MECHANICAL ANIMALS
 der måske er hans bedte album - ja det der kom med den og frem t.o.m
 HollyWood - 
 >
 >Prøv at høre noget Maschinenzimmer 412 (fx. The Death of Lasarus),
 >Blackhouse,
 >Boyd Rice/NON (fx "Let's hear it for violence against women" ... eller måske
 >ikke haha),
 >Pain Station ("I Need You" og "Guinea Pig"),
 >Skinny Puppy ("Spasmolytic", "Rash Reflection", "Scrapyard" og især
 >"Nature's Revenge"),
 >Cenobita ("Cairo"),
 >Wumpscut (med "Concrete Rage" og "War"),
 >Haus Arafna (aktuel med det nye album "Butterfly"),
 >Bile's "Solitude is Bliss",
 >Frontline Assembly's "Mortal" og
 >Collide's remix/remake af Frontline's "Predator" i stedet.
 >Der er noget du er gået glip af.
 har aldrig hørt om nogen af dem :) ?
 jeg er ret sat .... det enste der ikke har røder i *68* som jeg synes
 har kvalitet ja det er ikke så meget tom waits - alice in chans -
 nirvana - nick cave - joy division - kate bush -tv2 & nils hausgaard !
 men ellers kan jeg ikke lige komme på noget - eller der er der meget
 .....men det er lidt som at tænde radioen nogen gange er det der andre
 gange ikke - det er så ok ... jeg har da 600 Lp er og ca 300 cd er og
 der er sgu både guns & roses metalica girls schol genises puhh elton
 john i mellem ... om det er vigtigt ? hell no .... men tiden går !
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
     Invader Zim (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Invader Zim
 | 
 Dato :  10-09-03 01:14
 | 
 |  | Bo M Mogensen wrote:
 > On Tue, 9 Sep 2003 03:38:35 +0200, "Invader Zim"
 > <hahanoyoudont@death.poo> wrote:
 >
 >
 >>> Hmm ja og nej ..... der er ingen tvil om at de på mains stream plan
 >>> apelerede til den samme gruppe mennesker .... men der er nu en
 >>> væsentligt forskel afligevel  - marlyn er den rene defaitisme - hvor
 >>> man med lidt held finder hianden når den uigendkaldelige  apocalyse
 >>> er der og alt håb er ude som netop det nr jeg refere til !
 >>
 >> hold da op, manson er da en popnar.
 >
 (snip)
 
 jeg kender godt hans tekster, tak. og om jeg behersker engelsk ringere eller
 bedre end dig har intet med det at gøre. manden appellerer til rebelske
 teenagere, der er ikke så meget andet ved det end det. han har desuden kørt
 i de samme spor i ja, ti år.
 >
 >> indrømmet, der er noget af hans musik jeg godt kan lide, men der er
 >> ikke meget, og han har kørt op af det samme tema i 10 år uden at
 >> forny sig. Det er sgu da for trættende.
 >
 > Nahh det passer nu ikke - problemet er snarre han med Hollywood - kom
 > over sin top og har ikke lavet noget siden der er godt - han lavede
 > også en del før : MECHANICAL ANIMALS
 > der måske er hans bedte album - ja det der kom med den og frem t.o.m
 > HollyWood -
 >
 igen, jeg kender kraftedeme godt hans discografi.
 
 
 >>
 >> Prøv at høre noget Maschinenzimmer 412 (fx. The Death of Lasarus),
 >> Blackhouse,
 >> Boyd Rice/NON (fx "Let's hear it for violence against women" ...
 >> eller måske ikke haha),
 >> Pain Station ("I Need You" og "Guinea Pig"),
 >> Skinny Puppy ("Spasmolytic", "Rash Reflection", "Scrapyard" og især
 >> "Nature's Revenge"),
 >> Cenobita ("Cairo"),
 >> Wumpscut (med "Concrete Rage" og "War"),
 >> Haus Arafna (aktuel med det nye album "Butterfly"),
 >> Bile's "Solitude is Bliss",
 >> Frontline Assembly's "Mortal" og
 >> Collide's remix/remake af Frontline's "Predator" i stedet.
 >> Der er noget du er gået glip af.
 >
 > har aldrig hørt om nogen af dem :) ?
 
 ja det ved jeg godt du ikke har. det var derfor jeg anbefalede at du tog et
 lyt til dem. især christian death, boyd rice og skinny puppy, blandt andet.
 hvis du altså vil vide hvor manson fik ideerne til sin musik fra, og hvor
 han ligefrem har tyvstjålet fra.
 undskyld det sure opstød men jeg er sgu træt af at folk forhelliger manson
 uden at vide en noget som helst om den slags musik.
 
 -Invader Zim
 
 
 
 
 |  |  | 
      Bo M Mogensen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  10-09-03 01:28
 | 
 |  | 
 
            On Wed, 10 Sep 2003 02:14:08 +0200, "Invader Zim"
 <hahanoyoudont@death.poo> wrote:
 >jeg kender godt hans tekster, tak. 
 Øhh så ville det vil være synd at sige det var blide pop tekster ?
 >og om jeg behersker engelsk ringere eller
 >bedre end dig har intet med det at gøre.
 Nahh jeg vil sige at hvis man ikke forstår tekstens sprog er man også
 mindre godt stillet til at genren ! 
 > manden appellerer til rebelske
 >teenagere,
 Tjaa måske .... jeg er det tæt på de 40 og jeg er da tryl bundet !
 > der er ikke så meget andet ved det end det. han har desuden kørt
 >i de samme spor i ja, ti år.
 jamen det er et godt spor .... envider mener jeg nu heller ikke
 fornyelse er af det gode hvis man gør det man gør godt !
 >igen, jeg kender kraftedeme godt hans discografi.
 det har du ikke tidliger nævnt noget om !
 >
 >> har aldrig hørt om nogen af dem :) ?
 >
 >ja det ved jeg godt du ikke har. det var derfor jeg anbefalede at du tog et
 >lyt til dem. især christian death, boyd rice og skinny puppy, blandt andet.
 >hvis du altså vil vide hvor manson fik ideerne til sin musik fra, og hvor
 >han ligefrem har tyvstjålet fra.
 jeg tror ikke en gang hans kriver dem selv så jeg tror ikke der er
 tale om noget tyveri ... jeg tror han for dem fra en eller anden der
 har et andet band ?
 det sagde de sidste jeg var TP mener jeg ...
 >undskyld det sure opstød men jeg er sgu træt af at folk forhelliger manson
 >uden at vide en noget som helst om den slags musik.
 Nåååe det er well som man tager det ... hvis det berøre en det man
 høre så  behøves man well ikke at vide så meget mere ?
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
       Invader Zim (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Invader Zim
 | 
 Dato :  10-09-03 10:29
 | 
 |  | Bo M Mogensen wrote:
 > On Wed, 10 Sep 2003 02:14:08 +0200, "Invader Zim"
 > <hahanoyoudont@death.poo> wrote:
 >
 >
 >> jeg kender godt hans tekster, tak.
 >
 > Øhh så ville det vil være synd at sige det var blide pop tekster ?
 >
 lad nu vær med at spille dum. han er en af de mest populære rockstjerne i
 dag. han sælger sit produkt og han sælger det godt, det er ingen tvivl om.
 det er pop for rebelske teenagere.
 
 >
 >> og om jeg behersker engelsk ringere eller
 >> bedre end dig har intet med det at gøre.
 >
 > Nahh jeg vil sige at hvis man ikke forstår tekstens sprog er man også
 > mindre godt stillet til at genren !
 >
 
 det har ikke en skid med noget at gøre, men jeg beherker engelsk bedre end
 dansk. og jeg berhersker sikkert også engelsk bedre end dig. derudover ved
 jeg sikkert også en hel del mere om amerikansk kultur end dig. men det har
 stadig ikke en skid med det her at gøre.
 
 >> manden appellerer til rebelske
 >> teenagere,
 >
 > Tjaa måske .... jeg er det tæt på de 40 og jeg er da tryl bundet !
 
 så burde du måske overveje at vokse lidt op :)
 
 >
 >> der er ikke så meget andet ved det end det. han har desuden kørt
 >> i de samme spor i ja, ti år.
 >
 > jamen det er et godt spor .... envider mener jeg nu heller ikke
 > fornyelse er af det gode hvis man gør det man gør godt !
 
 han har kørt sit korstog mod den onde kristendom og prøvet at "shokere" med
 de samme ligegyldige taktikker siden 1992. det var i hvert fald på det
 tidspunkt at jeg begyndte at være fan af ham. det gik så over 5-6 år senere
 da han NU IGEN lancerede et album der havde næsten samme budskab, samme
 tekstindhold, samme strofer, samme alting. ok det var en tand mere glam'et,
 men helt ærlig. sidste gang jeg så ham live var i toronto til mechanical
 animals touren, og det var fuldstændig det samme han stod og gjorde som alle
 de forrige gange. derudover lignede hans gig setup en tam version af et
 skinny puppy show (fra too dark park touren), med stylter og det hele.
 
 
 >
 >
 >> igen, jeg kender kraftedeme godt hans discografi.
 >
 > det har du ikke tidliger nævnt noget om !
 
 det sagde jo næsten lidt sig selv når jeg sagde "indrømmet, der er noget af
 hans musik jeg godt kan lide, men der er ikke meget, og han har kørt op af
 det samme tema i 10 år uden at forny sig"
 
 >>
 >
 >>> har aldrig hørt om nogen af dem :) ?
 >>
 >> ja det ved jeg godt du ikke har. det var derfor jeg anbefalede at du
 >> tog et lyt til dem. især christian death, boyd rice og skinny puppy,
 >> blandt andet. hvis du altså vil vide hvor manson fik ideerne til sin
 >> musik fra, og hvor han ligefrem har tyvstjålet fra.
 >
 > jeg tror ikke en gang hans kriver dem selv så jeg tror ikke der er
 > tale om noget tyveri ... jeg tror han for dem fra en eller anden der
 > har et andet band ?
 > det sagde de sidste jeg var TP mener jeg ...
 
 jeg ved ikke hvem TP er. men hvis han ikke skriver sine sange selv har jeg
 faktisk endnu respekt for ham som musiker. og jo, jeg ved sgu godt hvor han
 har TYVSTJÅLET fra. det kan godt være du ikke ved hvem skinny puppy er, men
 manson gør. dave ogilvie fra skinny puppy har sgu da været med til at
 producere to af manson's albums sammen med trent reznor (som iøvrigt også er
 stor nivek ogre fan)!
 manson er nu stadig en god forretningsmand, det er der ingen tvivl om.
 
 >
 >
 >> undskyld det sure opstød men jeg er sgu træt af at folk forhelliger
 >> manson uden at vide en noget som helst om den slags musik.
 >
 >
 > Nåååe det er well som man tager det ... hvis det berøre en det man
 > høre så  behøves man well ikke at vide så meget mere ?
 
 jeg forstår ikke hvad du mener.
 
 men jeg vil i hvert fald afslutte med dette:
 det gør mig lige så irriteret når folk som ikke kender the beatles
 forhelliger oasis til at være det bedste rock band nogensinde.
 
 -Invader Zim
 
 
 
 
 |  |  | 
        Hektor (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hektor
 | 
 Dato :  10-09-03 12:03
 | 
 |  | 
 "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
 news:bjmq0v$m9o$1@news.cybercity.dk...
 >
 > men jeg vil i hvert fald afslutte med dette:
 > det gør mig lige så irriteret når folk som ikke kender the beatles
 > forhelliger oasis til at være det bedste rock band nogensinde.
 >
 > -Invader Zim
 
 Oasis & Beatles har da ikke _så_  meget til fælles ! (Udover
 Gallagher-brødrene har udtalt de vil være større end Beatlerne)
 
 Personligt synes jeg Beatles er temmelig middelmådige... Sgt.Pepper-pladen
 er fed, men ellers er der ikke så meget at komme efter. Men det er jo min
 mening, heldigvis har vi forskellig smag
 
 Mvh
 Hektor
 
 
 
 
 
 |  |  | 
         Invader Zim (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Invader Zim
 | 
 Dato :  10-09-03 18:05
 | 
 |  | Hektor wrote:
 > "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
 > news:bjmq0v$m9o$1@news.cybercity.dk...
 >>
 >> men jeg vil i hvert fald afslutte med dette:
 >> det gør mig lige så irriteret når folk som ikke kender the beatles
 >> forhelliger oasis til at være det bedste rock band nogensinde.
 >>
 >> -Invader Zim
 >
 > Oasis & Beatles har da ikke _så_  meget til fælles ! (Udover
 > Gallagher-brødrene har udtalt de vil være større end Beatlerne)
 >
 > Personligt synes jeg Beatles er temmelig middelmådige...
 > Sgt.Pepper-pladen er fed, men ellers er der ikke så meget at komme
 > efter. Men det er jo min mening, heldigvis har vi forskellig smag
 >
 > Mvh
 > Hektor
 
 personligt synes jeg ikke der ER noget "bedste" når det kommer til stykket.
 der kommer hele tiden nye musikere der har noget andet at byde på.
 jeg er heller ikke speciel stor fan af beatles. men jeg har da respekt for
 det de har formået at lave.
 
 -Invader Zim
 
 
 
 
 |  |  | 
        Lars Wagner Hansen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Wagner Hansen
 | 
 Dato :  10-09-03 17:37
 | 
 |  | "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
 news:bjmq0v$m9o$1@news.cybercity.dk...
 <Snip>
 > han har kørt sit korstog mod den onde kristendom og prøvet at "shokere"
 med
 > de samme ligegyldige taktikker siden 1992. det var i hvert fald på det
 > tidspunkt at jeg begyndte at være fan af ham. det gik så over 5-6 år
 senere
 
 Oh Herre! Da du nu har set lyste, bøjer vi os alle i dtøvet for dig, og
 hylder din fantastiske analytiske evner.
 
 Oh svar mig da så, er jeg værdig til at tilbede hvem du nu forkynder er den
 ypperlige?
 
 Lars
 ps. gør det noget at jeg stadig kan lide Adam Ant, selvom manden er total
 gak i låget, og ikke har lavet noget nævneværdigt i ca. 20 år?
 
 
 
 
 |  |  | 
         Invader Zim (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Invader Zim
 | 
 Dato :  10-09-03 17:59
 | 
 |  | Lars Wagner Hansen wrote:
 > "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
 > news:bjmq0v$m9o$1@news.cybercity.dk...
 > <Snip>
 >> han har kørt sit korstog mod den onde kristendom og prøvet at
 >> "shokere" med de samme ligegyldige taktikker siden 1992. det var i
 >> hvert fald på det tidspunkt at jeg begyndte at være fan af ham. det
 >> gik så over 5-6 år senere
 >
 > Oh Herre! Da du nu har set lyste, bøjer vi os alle i dtøvet for dig,
 > og hylder din fantastiske analytiske evner.
 
 prøv lige at misforstå mig lidt mere.
 
 >
 > Oh svar mig da så, er jeg værdig til at tilbede hvem du nu forkynder
 > er den ypperlige?
 
 der ER INGEN. det var det der var min pointe var for fanden.
 
 >
 > Lars
 > ps. gør det noget at jeg stadig kan lide Adam Ant, selvom manden er
 > total gak i låget, og ikke har lavet noget nævneværdigt i ca. 20 år?
 
 hvis du synes adam ant er den bedste inden for sin genre vil jeg sige du er
 lidt underlig, men han har da lavet noget meget god musik, og jeg hører ham
 da også stadig.
 men hvad har det med noget som helst at gøre?
 
 -Invader Zim
 
 
 
 
 |  |  | 
          Lars Wagner Hansen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Wagner Hansen
 | 
 Dato :  10-09-03 23:05
 | 
 |  | 
 
            "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
 news:bjnkdk$1mio$1@news.cybercity.dk...
 > Lars Wagner Hansen wrote:
 > >
 > > Oh Herre! Da du nu har set lyste, bøjer vi os alle i dtøvet for dig,
 > > og hylder din fantastiske analytiske evner.
 >
 > prøv lige at misforstå mig lidt mere.
 Det kan jeg vel næppe    > >
 > > Oh svar mig da så, er jeg værdig til at tilbede hvem du nu forkynder
 > > er den ypperlige?
 >
 > der ER INGEN. det var det der var min pointe var for fanden.
 Hvorfor komme med så bastante udmeldinger. Hvsi jeg synes at X er gud, og du
 synes at han blot gentager sig selv, hvorfor skal det så absolut være dig
 der har ret?
 Musik er smag og behag, og det kan hverken du eller jeg lave om på,
 ligegyldigt hvormeget og hvor bastant vi udtaler os om det.
 > > ps. gør det noget at jeg stadig kan lide Adam Ant, selvom manden er
 > > total gak i låget, og ikke har lavet noget nævneværdigt i ca. 20 år?
 >
 > hvis du synes adam ant er den bedste inden for sin genre vil jeg sige du
 er
 > lidt underlig
 Det er jeg slet ikke i tvivl om, jeg tager nemlig ikke mig selv særlig
 højtidelig, og da slet ikke min musiksmag.
 > men han har da lavet noget meget god musik, og jeg hører ham
 > da også stadig.
 "meget god musik", du må da være vimmer, det er "kanon godt".
 > men hvad har det med noget som helst at gøre?
 I hvert fald ikke noget med seksualtiet at gøre, hvorfor jeg futter til dkm.
 Lars
            
             |  |  | 
  Søren (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  08-09-03 23:00
 | 
 |  | Hej Andropov,
 
 
 > Men marilyn Manson er vel en moderne udgave af Alice Cooper......
 
 I beg to differ !
 
 Alice styrer, men Marilyn er en selvsmagende opkomling der, måske, er en
 smule inspireret af mesteren ;)
 
 
 --
 Venlig hilsen,
 Søren
 
 
 |  |  | 
  Lars Bernau (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Bernau
 | 
 Dato :  08-09-03 15:23
 | 
 |  | 
 
            In article <a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com>, th63
 @ofir.dk says...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 > 
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 > 
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 > 
 Orgasme klassikeren "I Feel Love" med Donna Summer må da være 
 selvskrevet til dit lille projekt!
 -- 
 /Lars
http://www.bernau.dk |  |  | 
  Søren (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren
 | 
 Dato :  08-09-03 23:04
 | 
 |  | Hej Lars,
 
 
 > Orgasme klassikeren "I Feel Love" med Donna Summer må da være
 > selvskrevet til dit lille projekt!
 
 Er klassikeren "Je' Taime (moi non plus)" gået helt i glemmebogen ?
 
 Ellers er der da "Bondage In The Morning" og "Your Pussy Is Tight" for dem
 der har lidt humor ;)
 
 
 --
 Venlig hilsen,
 Søren
 
 
 |  |  | 
   DaneX (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : DaneX
 | 
 Dato :  09-09-03 03:52
 | 
 |  | > Ellers er der da "Bondage In The Morning" og "Your Pussy Is Tight" for dem
 > der har lidt humor ;)
 
 Og hvis vi bliver i det mere humoristiske hjørne...
 
 L:Ron:Harald - Harald te enkebal (nej det er ikke stavefejl, hehe)... :)
 Der bliver skreget godt i gennem i baggrunden af et par tøser på det track.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Mark Thomas Gazel (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  08-09-03 16:16
 | 
 |  | Thomas <th63@ofir.dk> skrev:
 
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 
 Sade og ting i den stil.
 
 Og så er der mange piger, der mener at soundtracket til Betty Blue er sagen.
 Eller måske er det fordi de har et særligt forhold til filmen. Personligt
 sad jeg og ventede på, at nogen skulle give hende et nakkeskud og gøre en
 ende på hendes og tilskuernes lidelser.
 
 Mark
 
 
 
 
 |  |  | 
  Bo M Mogensen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Bo M Mogensen
 | 
 Dato :  08-09-03 18:08
 | 
 |  | 
 
            On Mon, 8 Sep 2003 17:16:05 +0200, "Mark Thomas Gazel"
 <markgazel@hotmail.com> wrote:
 >Og så er der mange piger, der mener at soundtracket til Betty Blue er sagen.
 >Eller måske er det fordi de har et særligt forhold til filmen. Personligt
 >sad jeg og ventede på, at nogen skulle give hende et nakkeskud og gøre en
 >ende på hendes og tilskuernes lidelser.
 Ohh ja for helved den er freansk ? den med hende der skære øjet på sig
 selv ?
 FRANSKE film - det er fanme det mest røv syge efter at side i langs
 distance fly og være forsinket uden mulighed for at ryge - ja i det
 hele taget film der er lavt ikke på eng eller i skandinavien er
 simeplethænd noget slev skrevet lort på nær NIkita !
 fut : dk.snak.snik
 -- 
 Mv.
 Bo M Mogensen
 You know that shooting up's for realThat person who's screaming
 That's the way he really feels We're all improvising Five movies in a week
 If hollywood doesn't call us ; !We'll be sick !Lou Reed (http://makeashorterlink.com/?T6C3523D5  )
            
             |  |  | 
  Sune Mika Salminen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Sune Mika Salminen
 | 
 Dato :  08-09-03 17:01
 | 
 |  | Thomas wrote:
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 
 Det var da mig der gjorde det....
 
 -Sune
 
 --
 Is this a sig or an OE bug?
 Replace efternavn with my last name to send mail.
 
 
 
 |  |  | 
  Peter G (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter G
 | 
 Dato :  09-09-03 10:22
 | 
 |  | 
 
            Sune Mika Salminen skrev:
 > Thomas wrote:
 >> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 >> igen.
 >
 > Det var da mig der gjorde det....
 Thomas har krydspostet mellem dk.snak.seksualitet og dk.kultur.musik uden
 at gøre opmærksom på det eller med relevant Follow-Up-To. Vi (DKM) er nu
 belemret med DSS-krydsninger, hvor jeg også tror den Thomas huserer.
 Og så når man jo til FUT-valget, hvor spørgsmålet melder sig:
 Hører de mest musik i bollegruppen eller boller de mest i musikgruppen?    FUT sat: dk.admin.netikette
 -- 
 M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
 Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik Læs den venligst før du spørger i gruppen første gang.
            
             |  |  | 
  Søren Bovbjerg (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Søren Bovbjerg
 | 
 Dato :  08-09-03 17:47
 | 
 |  | 
 
 Thomas wrote:
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 
 Ravels Bolero.
 
 /Søren
 
 
 
 |  |  | 
  David Rasmussen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  08-09-03 18:42
 | 
 |  | Søren Bovbjerg wrote:
 
 >
 >
 > Thomas wrote:
 >
 >> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 >> igen.
 >
 >
 > Ravels Bolero.
 >
 
 LOL!!
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
  Mark Thomas Gazel (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  08-09-03 23:39
 | 
 |  | 
 
            Søren Bovbjerg <musicaze@ingenspam.hotmail.com> skrev:
 >> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden
 >> op igen.
 >
 > Ravels Bolero.
 Ikke hvis man vil have bollero.
 -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
   David Rasmussen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  09-09-03 00:16
 | 
 |  | Mark Thomas Gazel wrote:
 
 > Søren Bovbjerg <musicaze@ingenspam.hotmail.com> skrev:
 >
 >
 >>>For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >>>til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden
 >>>op igen.
 >>
 >>Ravels Bolero.
 >
 >
 > Ikke hvis man vil have bollero.
 >
 
 LOL!!
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
  Herluf Holdt, 3140 (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Herluf Holdt, 3140
 | 
 Dato :  09-09-03 00:58
 | 
 |  | 
 
            Søren Bovbjerg skrev:
 > Ravels Bolero.
   Prøv også Grieg: Peer Gynt Suite nr. 1 op. 46,
     IV: "In the Hall of the Mountain King".
 Den er i stigende tempo med larmende klimaks.
 Men pas på - den varer kun 2 minutter og 8 sekunder
 (i Karajans fortolkning).
 I samme suite er der også: II: "Åses Død". Den kaldes
 fejlagtigt af nogle for  "Otte Stød".  Den varer 4:48
 (og den er vist uegnet til emnet).
 --
 Med venlig hilsen Herluf Holdt
            
             |  |  | 
   SJ (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : SJ
 | 
 Dato :  09-09-03 11:38
 | 
 |  | 
 
            "Herluf Holdt, 3140" <herluf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
 news:jN87b.69209$Kb2.3107749@news010.worldonline.dk...
 >
 > Prøv også Grieg: Peer Gynt Suite nr. 1 op. 46,
 >     IV: "In the Hall of the Mountain King".
 > Den er i stigende tempo med larmende klimaks.
 > Men pas på - den varer kun 2 minutter og 8 sekunder
 > (i Karajans fortolkning).
 Det er vel også en meget passende varighed?
 > I samme suite er der også: II: "Åses Død". Den kaldes
 > fejlagtigt af nogle for  "Otte Stød".  Den varer 4:48
 > (og den er vist uegnet til emnet).
 Ja, den er for lang. Det skal jo heller ikke udvikle sig til et maraton!
 ---
 Outgoing mail is certified Virus Free.
 Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com). Version: 6.0.515 / Virus Database: 313 - Release Date: 01-09-2003
            
             |  |  | 
    Invader Zim (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Invader Zim
 | 
 Dato :  09-09-03 12:37
 | 
 |  | SJ wrote:
 > "Herluf Holdt, 3140" <herluf@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
 > news:jN87b.69209$Kb2.3107749@news010.worldonline.dk...
 >>
 >> Prøv også Grieg: Peer Gynt Suite nr. 1 op. 46,
 >>     IV: "In the Hall of the Mountain King".
 >> Den er i stigende tempo med larmende klimaks.
 >> Men pas på - den varer kun 2 minutter og 8 sekunder
 >> (i Karajans fortolkning).
 >
 > Det er vel også en meget passende varighed?
 >
 >> I samme suite er der også: II: "Åses Død". Den kaldes
 >> fejlagtigt af nogle for  "Otte Stød".  Den varer 4:48
 >> (og den er vist uegnet til emnet).
 >
 > Ja, den er for lang. Det skal jo heller ikke udvikle sig til et
 > maraton!
 
 
 ....! sex i to minutter...???
 jeg troede det normale lå mellem et kvarter og en time...
 kan en kvinde overhovedet komme så hurtigt??
 
 nu er det her godt nok off topic men jeg blev pludselig forvirret.
 
 -Invader Zim
 
 
 
 
 |  |  | 
     Lars Bernau (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Bernau
 | 
 Dato :  09-09-03 15:46
 | 
 |  | 
 
            In article <bjkd4g$1cqg$1@news.cybercity.dk>, hahanoyoudont@death.poo 
 says...
 >
 > > Det er vel også en meget passende varighed?
 > >
 > >> I samme suite er der også: II: "Åses Død". Den kaldes
 > >> fejlagtigt af nogle for  "Otte Stød".  Den varer 4:48
 > >> (og den er vist uegnet til emnet).
 > >
 > > Ja, den er for lang. Det skal jo heller ikke udvikle sig til et
 > > maraton!
 > 
 > 
 > ...! sex i to minutter...???
 > jeg troede det normale lå mellem et kvarter og en time...
 > kan en kvinde overhovedet komme så hurtigt??
 > 
 Kvinder også har ret til orgasme. Hvis de kan nå det !
 -- 
 /Lars
http://www.bernau.dk |  |  | 
    Herluf Holdt, 3140 (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Herluf Holdt, 3140
 | 
 Dato :  09-09-03 12:19
 | 
 |  | 
 
            SJ skrev:
 > "Herluf Holdt skrev:
 >> Prøv også Grieg: Peer Gynt Suite nr. 1 op. 46,
 >>     IV: "In the Hall of the Mountain King".
 >> Den er i stigende tempo med larmende klimaks.
 >> Men pas på - den varer kun 2 minutter og 8 sekunder
 >> (i Karajans fortolkning).
 > [...] Det skal jo heller ikke udvikle sig til et maraton!
   Supplerende oplysning:
 Hvis man får fat i dobb. cd'en "Basic Grieg", (DG 447 169-2),
 så kan man lægge disc 2 på.  Den varer 75:56. Og tilpasse
 "akten" til det omtalte nr. 4, og hvis det ikke lykkes, trykke
 på "replay" af nr. 4.
   --
 Med venlig hilsen Herluf Holdt
   P.s. - jeg kan (heldigvis) ikke krydsposte til d.s.s.
            
             |  |  | 
  David Rasmussen (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  08-09-03 18:46
 | 
 |  | Thomas wrote:
 
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 
 Blue Train - John Coltrane
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
  Henning Lund (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henning Lund
 | 
 Dato :  08-09-03 19:28
 | 
 |  | 
 
            Thomas skrev:
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 Sussi & Leo?
 -- 
 Mvh
 Henning Lund
 icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ |  |  | 
  Rene' Hjorth (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rene' Hjorth
 | 
 Dato :  08-09-03 22:08
 | 
 |  | 
 
            [Thomas | 7 Sep 2003 23:56:46 -0700]
 >For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 >igen.
 Jeg foretrækker ingen musik, altså at der IKKE er musik til - jeg vil
 nyde min partners og min egen ophidselse; jeg har ikke brug for "Dancing
 Queen" i baggrunden (nærmest tværtimod).
 René
www.rene.hjorth.com &  www.lowcarb.dk |  |  | 
  Lars Wagner Hansen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Wagner Hansen
 | 
 Dato :  09-09-03 19:50
 | 
 |  | "Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
 news:0rrplvogffv2e05ciq76fqmpi92qe23jbt@4ax.com...
 > [Thomas | 7 Sep 2003 23:56:46 -0700]
 >
 > >For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > >til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > >igen.
 >
 > Jeg foretrækker ingen musik, altså at der IKKE er musik til - jeg vil
 > nyde min partners og min egen ophidselse; jeg har ikke brug for "Dancing
 > Queen" i baggrunden (nærmest tværtimod).
 
 Hold nu op René, du er da selvskrevet til at ÆLSKE Dancing Queen, ikk´?
 
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
   Mark Thomas Gazel (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  09-09-03 20:32
 | 
 |  | 
 
            Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:
 Hej Lars
 >>> For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 >>> til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden
 >>> op igen.
 >>
 >> Jeg foretrækker ingen musik, altså at der IKKE er musik til - jeg vil
 >> nyde min partners og min egen ophidselse; jeg har ikke brug for
 >> "Dancing Queen" i baggrunden (nærmest tværtimod).
 >
 > Hold nu op René, du er da selvskrevet til at ÆLSKE Dancing Queen,
 > ikk´?
 Ja! Nu skal du ikke tage vores illusioner fra os. Bryd sammen og tilstå at
 du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven af Djenghis
 Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.
 Har jeg ret eller har jeg ret    -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
    John Sahl (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : John Sahl
 | 
 Dato :  09-09-03 20:40
 | 
 |  | 
 
            Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> wrote:
 > Ja! Nu skal du ikke tage vores illusioner fra os. Bryd sammen og
 > tilstå at du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven
 > af Djenghis Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.
 >
 > Har jeg ret eller har jeg ret    Du har i al fald tilsyneladende en skræmmende indsigt i
 de homoseksuelles musik    -- 
 John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
 Når du er træt af /Tidens Kvinder/
http://www.mandezonen.dk/ |  |  | 
     Mark Thomas Gazel (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  09-09-03 20:52
 | 
 |  | 
 
            John Sahl <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev:
 >> Ja! Nu skal du ikke tage vores illusioner fra os. Bryd sammen og
 >> tilstå at du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven
 >> af Djenghis Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.
 >>
 >> Har jeg ret eller har jeg ret    >
 > Du har i al fald tilsyneladende en skræmmende indsigt i
 > de homoseksuelles musik    You better believe it! Det er jo all time floor fillers. Sæt en af dem på
 til en fest og se dansegulvet blive fyldt.
 -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
    Rene' Hjorth (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rene' Hjorth
 | 
 Dato :  09-09-03 21:47
 | 
 |  | 
 
            [Mark Thomas Gazel | Tue, 9 Sep 2003 21:31:49 +0200]
 >Ja! Nu skal du ikke tage vores illusioner fra os. Bryd sammen og tilstå at
 >du har alt med Village People på maxi-single, house-udgaven af Djenghis
 >Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.
 >
 >Har jeg ret eller har jeg ret    Well, jeg har Village Peoples Greatest Hits, jeg har IKKE house-udgaven
 af Djenghis Khan, jeg synes at Andy Bell er utålelig fimset, men
 indrømme gerne at jeg har en *komplet* samling Erasure :)
 Nåhja, for at også at leve lidt op til andre fordomme, har jeg rigtigt
 meget opera og næsten alt Queen og 2 ABBA skiver.
 Men selvom ABBA lavede en del fed musik, tror jeg alligevel jeg kunne
 blive impotent af at forsøge at dyrke sex til Dancing Queen...
 René
www.rene.hjorth.com &  www.lowcarb.dk |  |  | 
     Mark Thomas Gazel (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  10-09-03 08:51
 | 
 |  | 
 
            Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev:
 Hej Rene
 >> Ja! Nu skal du ikke tage vores illusioner fra os. Bryd sammen og
 >> tilstå at du har alt med Village People på maxi-single, house-
 >> udgaven af Djenghis Khan, samt et long time crush på ham fra Erasure.
 >>
 >> Har jeg ret eller har jeg ret    >
 > Well, jeg har Village Peoples Greatest Hits, jeg har IKKE house-
 > udgaven af Djenghis Khan, jeg synes at Andy Bell er utålelig fimset,
 > men indrømme gerne at jeg har en *komplet* samling Erasure :)
 Det skal man da også have. House-udgaven af Djenghis Khan tror jeg ikke
 findes    > Nåhja, for at også at leve lidt op til andre fordomme, har jeg rigtigt
 > meget opera og næsten alt Queen og 2 ABBA skiver.
 Føler jeg, at du var tæt på at nævne Barbra Streisand *G*
 > Men selvom ABBA lavede en del fed musik, tror jeg alligevel jeg kunne
 > blive impotent af at forsøge at dyrke sex til Dancing Queen...
 Jo, det tror jeg nu også. Nu varer en sang kun 3-4 minutter, og der har man
 jo dårligt fået tøjet af.
 -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
      Rene' Hjorth (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rene' Hjorth
 | 
 Dato :  10-09-03 15:40
 | 
 |  | 
 
            [Mark Thomas Gazel | Wed, 10 Sep 2003 09:51:12 +0200]
 >Føler jeg, at du var tæt på at nævne Barbra Streisand *G*
 Beklager, det er noget mange amerikanske bøsser betyder noget for; jeg
 kan ikke snuppe konen og synes at hun er rimelig talentløs...
 >Jo, det tror jeg nu også. Nu varer en sang kun 3-4 minutter, og der har man
 >jo dårligt fået tøjet af.
 Klart.
 Men jeg må indrømme at jeg oplever at hvis f.eks. "radiouret" går igang
 mens vi dyrker sex om morgenen kan radioavisen eller hvad der ellers er,
 godt være så forstyrrende at jeg vil have skidtet slukket før jeg vil
 fortsætte :)
 René
www.rene.hjorth.com &  www.lowcarb.dk |  |  | 
       Thomas (11-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas
 | 
 Dato :  11-09-03 08:51
 | 
 |  | Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message news:<epdulvsept307vg3u5b7dtl7763h9hnkmn@4ax.com>...
 > [Mark Thomas Gazel | Wed, 10 Sep 2003 09:51:12 +0200]
 >
 > >Føler jeg, at du var tæt på at nævne Barbra Streisand *G*
 >
 > Beklager, det er noget mange amerikanske bøsser betyder noget for; jeg
 > kan ikke snuppe konen og synes at hun er rimelig talentløs...
 
 Jeg skal gi´ dig talentløst, skal jeg. "Konen" er en af verdens
 største sangerinder. Jeg elsker hende.
 
 Det samme gælder Bette Midler, Cher, Celine Dion, Gloria Estefan og
 ikke mindst Madonna. Vel nok, den største af dem alle.
 
 VH
 
 Thomas
 
 
 |  |  | 
        Rene' Hjorth (11-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rene' Hjorth
 | 
 Dato :  11-09-03 21:34
 | 
 |  | 
 
            [Thomas | 11 Sep 2003 00:51:02 -0700]
 >Jeg skal gi´ dig talentløst, skal jeg. "Konen" er en af verdens
 >største sangerinder. Jeg elsker hende.
 Hmmm, jeg tror ikke at jeg så skal komme ind på hvordan jeg ser på
 hendes film, og hendes 'evner' som skuespiller?     >Det samme gælder Bette Midler
 Elsker hende.
 >Cher
 Tjoe, respekt.
 >Celine Dion
 Den grimme canadiske hest der ikke kan synge?
 >Gloria Estefan
 Ok, undeholdningsmusik
 >ikke mindst Madonna. Vel nok, den største af dem alle.
 Fabelagtig dygtig musiker; ikke alt hvad jeg foretrækker, men hun er
 fantastisk.
 Og... lad os SÅ lige komme tilbage til emnet.
 René
www.rene.hjorth.com &  www.lowcarb.dk |  |  | 
  Samsara (08-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Samsara
 | 
 Dato :  08-09-03 21:56
 | 
 |  | "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 >
 > VH
 >
 > Thomas
 
 Det er helt ligegyldigt for mig, jeg lægger alligevel ikke mærke til det.
 
 Venligst Samsara
 
 
 
 
 |  |  | 
  Anja Lysholm (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anja Lysholm
 | 
 Dato :  09-09-03 18:11
 | 
 |  | Craig Davids første skive er genial til det formål. Det er hans anden
 muligvis også, men den har jeg ikke hørt/afprøvet...
 
 Venlig hilsen
 Anja
 
 
 
 
 |  |  | 
  David Rasmussen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : David Rasmussen
 | 
 Dato :  09-09-03 18:43
 | 
 |  | Anja Lysholm wrote:
 
 > Craig Davids første skive er genial til det formål. Det er hans anden
 > muligvis også, men den har jeg ikke hørt/afprøvet...
 >
 
 Hvordan undgår man at alle de opkastninger som musikken inducerer, får
 negativ indflydelse på selve akten?
 
 /David
 
 
 
 |  |  | 
  Lars Wagner Hansen (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Wagner Hansen
 | 
 Dato :  09-09-03 19:52
 | 
 |  | "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:a6b0eee6.0309072256.6e43faad@posting.google.com...
 > For noget tid siden efterlyste jeg i denne gruppe god musik at bolle
 > til. Det kom ikke særlig mange svar, så jeg forsøger at tage tråden op
 > igen.
 >
 > Blandt mine egne favoritter er selvfølgelig den fede soul og disco fra
 > halvfjerdserne, med navne som Barry White, Donna Summer, Gloria
 > Gaynor, Tina Charles og Silver Convention.
 >
 > Desuden mener jeg, at alt med ABBA kan bruges. Jeg bliver altid i godt
 > humør, når jeg hører ABBA.
 
 Tja, jeg skal bare sætte Torn med Natalie Imbruglia på, og så bliver hun
 helt kærlig.
 
 Personligt vil jeg meget hellere høre lydene af vores egne kroppe når vi
 elsker.
 
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
  Mark Thomas Gazel (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mark Thomas Gazel
 | 
 Dato :  09-09-03 20:33
 | 
 |  | 
 
            Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:
 Hej Lars
 > Tja, jeg skal bare sætte Torn med Natalie Imbruglia på, og så bliver
 > hun helt kærlig.
 Sådan en størrelse har jeg også rendende rundt herhjemme    > Personligt vil jeg meget hellere høre lydene af vores egne kroppe når
 > vi elsker.
 hehe.
 -- 
 Mark
www.MandeZonen.dk  - Når du er træt af Tidens Kvinder
 Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
 Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4 |  |  | 
   Randi Lundberg (09-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Randi Lundberg
 | 
 Dato :  09-09-03 21:02
 | 
 |  | 
 "> Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev:
 >
 > Hej Lars
 >
 > > Tja, jeg skal bare sætte Torn med Natalie Imbruglia på, og så bliver
 > > hun helt kærlig.
 Telegraph Road med Dire Straits er også godt til formålet. I det hele taget
 hele Love over Gold-albummet.
 This Red Feeling med Her Personal Pain virker også    -- 
 Mvh. Randi Lundberg
 "Måske er jeg ikke særlig menneskelig. Mit ærinde bestod i at male sollys på
 en husmur."
 Edward Hopper
            
             |  |  | 
  Kai Mandrup (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kai Mandrup
 | 
 Dato :  10-09-03 06:42
 | 
 |  | Dårlige forslag - de er alle FOR LANGE!
 
 
 
 
 |  |  | 
  hansen (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : hansen
 | 
 Dato :  10-09-03 15:45
 | 
 |  | 
 
            en god gang slayer eller/og en gang sort dødsmetal kan sætte skub i det hele
   "Kai Mandrup" <kai.mandrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:3f5eb9e5$0$97269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
 > Dårlige forslag - de er alle FOR LANGE!
 >
 >
            
             |  |  | 
  Zeki (10-09-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Zeki
 | 
 Dato :  10-09-03 15:52
 | 
 |  | Billy Idol: Flesh For Fantasy
 Grace Jones: Slave to the rhythm
 Belouis Some- Imagination
 Phil Collins- In the air tonight
 Madonna - Fever, Erotica
 Groove Armada, Moby og diverse lounge-musik
 Sade, Norah Jones og George Michael til de mere "stille" stunder.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |