usb udtag på front
Fra : kedde

Dato : 07-09-03 21:52

Har nogen prøvet at tilslutte usb-frontudtaget på et Chieftech kabinet
dx-01bd-u til et asus p4c800 bundkort.

Jeg har hentet et dokument ned fra Chieftechs hjemmeside der omhandler
dette - der er bare ikke nævnt et p4c800 bundkort i dette.
Vil helst ikke futte computeren af ved at tilslutte et eller andet
forkert........

mvh

Christian

Fra : Henning Larsen

Dato : 08-09-03 14:54

"kedde" <chr_ludvigsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette - der er bare ikke nævnt et p4c800 bundkort i dette.
> Vil helst ikke futte computeren af ved at tilslutte et eller andet

Hvis ledningerne har farver, skal de sidde som følger: rød - hvid - grøn -
sort - sort. Den røde skal være nærmest pci-soklerne. Hvis der kun er een
sort, kan den bageste sort undværes.

hilsen Henning