pop3 server
Fra : Ivar Madsen

Dato : 07-09-03 19:21

Jeg har banket en mdk8.1 op på min ekxtemt sløve bærbar, fået en
postfix 1.x op og køre, tager fint imod mail, men pop3 har jeg
problemmer med at få til at køre.

Jeg har installeret imap chekket i /ect/xinetd.d der er en ipop3 og
der er en pop3s
ipop3 siger
|#default: on
|disable   = no

pop3s siger
#default : off

og har ikke nogen disable.

Jeg mener at kunne huske fra sidst jeg sad med sådan et problem at det
var at gå ind i den de to filer,og sikre mig at kun den ene kørte, og
at den ene kørte, skulle ipop3 ikke køre, og køre som den eneste af
dem?

man skal da ikke gøre noget efter at have instaleret en service under
xinetd for at få den til at køre?