Bo Warming
Fra : Janne

Dato : 07-09-03 16:24

Hvor er jeg dog dødtræt af Bo Warming, hvad laver han på denne side ?
Jeg ved godt at man bare kan lade være med at åbne hans indlæg, men
sommetider smutter der alligevel en igennem, og jeg bliver omgående i
dåeligt humør.
janne

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-09-03 16:43

In an article of 7 Sep 2003 slet 1OB99 wrote:

> [...]
> Jeg ved godt at man bare kan lade være med at åbne hans indlæg, men
> sommetider smutter der alligevel en igennem, og jeg bliver omgående i

Synd for dig. Jeg synes det er herligt, at vi lever i et land, hvor man
frit kan udtrykke sine meninger. Jeg er sjældent enig med Bo Warming, og
jeg læser så godt som aldrig hans indlæg, men hvor er det dog dejligt,
at han har mulighed for at udtrykke sine holdninger og meninger. Det
kan gøre mig i godt humør.

Så hvis et enkelt indlæg i ny og næ fra Bo Warming kan ødelægge din dag
så meget, så synes jeg, at du blot skulle lade være med at læse Usenet. Det
valg har man også.

--
Uffe Holst

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-09-03 18:02

> [...]
>
> Så hvis et enkelt indlæg i ny og næ fra Bo Warming kan ødelægge din dag
> så meget, så synes jeg, at du blot skulle lade være med at læse Usenet.

enig - Bo er super underholdning
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Kevin & Tina

Dato : 07-09-03 19:24

d. 07/09/03 17:43 ytrede Uffe Holst

> Jeg synes det er herligt, at vi lever i et land, hvor man
> frit kan udtrykke sine meninger.

Ytringsfrihed, en frihed det tog vores forfædre genreartioner at opnå, den
skal hyldes tit og ofte, og sansynligvis skal der stadig kæmpes for den, så
jeg er meget enig, men der holder enigheden også op, BW er et stort problem
bl.a fordi han ikke accepterer eller respekterer at med frihed følger et
ansvar, og det gør der også her på usenet, vi er forpligtede på hinanden,
det er jo i virkeligheden grundtanken, ellers kan men jo lave sine egne
regler hele tiden og det gør BW jo i flæng, skal man kæmpe for
ytrinsfriheden bliver ansvaret for at bevare den så alle kan komme til orde
jo også væsentligt, BW har det med at accellere i en grad der ekstrem, og i
øjeblikket er der ikke meget der holder ham tilbage, men lad os nu se.
VH Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-03 21:33

"Kevin & Tina" <tike@privat.dk> wrote in message
> [...]

> jo også væsentligt, BW har det med at accellere i en grad der ekstrem, og
> øjeblikket er der ikke meget der holder ham tilbage, men lad os nu se.

Præciser hvad du oplever som asocialt.

Jeg bryder ingen regler på www.usenet.dk.

Fra : Chr. L.

Dato : 07-09-03 22:21

"Janne (slet 1OB99)" <gajs@1OB99post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg ved godt at man bare kan lade være med at åbne hans indlæg, men
> sommetider smutter der alligevel en igennem, og jeg bliver omgående i

Du bruger blondine kill filter...

Hvis du bruger Outlook express så ...'message' -> blok sender' så kommer de
ikke mere...og bliver overhoved ikke vist...meget nemmere!.

Chr.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-09-03 23:19

Janne (slet 1OB99) wrote:
> [...]
> Jeg ved godt at man bare kan lade være med at åbne hans indlæg, men
> sommetider smutter der alligevel en igennem, og jeg bliver omgående i

langt den nemmeste løsning er at proppe ham i et killfilter, men desvære
eliminerer det ikke alle svarene der kommer om ham ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Hanne :o\)

Dato : 08-09-03 09:40

Hej Janne

> Jeg ved godt at man bare kan lade være med at åbne hans indlæg, men

Som en anden skrev; slå filter til....jeg vælger dog for det meste at hoppe
over hans indlæg

> sommetider smutter der alligevel en igennem, og jeg bliver omgående i
> dåeligt humør.

Jamen....ta' det som en oplevelse...når jeg kommer til at læse han indlæg,
får jeg da til tider en allertiders grinetur eller ryste-på-hovedet-tur,
fordi jeg er totalt uenig i mandens synspunkter. Men som der står i
grundloven, så kan censur aldrig igen indføres; hvilket også ville være
synd!! (Fordi - hvem i alverden skulle bestemme censuren?? & jeg ville gå
glip af mine grine-og rysteturer

SÅ ryst på hovedet og ta' det som en oplevelse eller set filter til

Knus
Hanne

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-09-03 11:37

"Hanne " <lysbarn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen....ta' det som en oplevelse...når jeg kommer til at læse han indlæg,
> får jeg da til tider en allertiders grinetur eller ryste-på-hovedet-tur,
> fordi jeg er totalt uenig i mandens synspunkter.

Uf ja... det er hæsligt med alle de mennesker på Usenet, der har andre
meninger end en selv; andre måder at anskue livet på, andre måder at
kommunikere på.

Mvh. Lisbeth

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 08-09-03 12:05

> [...]
>grundloven, så kan censur aldrig igen indføres; hvilket også ville være
>synd!! (Fordi - hvem i alverden skulle bestemme censuren?? & jeg ville gå

Hos de fleste internetudbydere indgår du, ved køb af internetadgang,
en aftale om at overholde reglerne de udstikker. Så hvis der står at
man skal overholde reglerne for poste i dk. grupperne, så er det op
til en selv at overholde dette. Ellers har udbyderen mulighed for
sanktioner, hvilket kan være at cutte forbindelsen ved gentagne
overtrædelser.

Så at henvise til Grundloven og censur passer ikke ind i dette.

>SÅ ryst på hovedet og ta' det som en oplevelse eller set filter til

Helt enig. Ville bare kommentere dit censur-indlæg.

Mvh. Brian

FUT: DK.ADMIN.NETIKETTE

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 09-09-03 18:10

Janne (slet 1OB99) skrev:
> Hvor er jeg dog dødtræt af Bo Warming, hvad laver han på denne side ?

Jeg kan se at du læser denne gruppe via TDC's onlinenyhedsgruppelæser.

> Jeg ved godt at man bare kan lade være med at åbne hans indlæg, men
> sommetider smutter der alligevel en igennem, og jeg bliver omgående i
> dåeligt humør.

Hvis du bruger en nyhedsklient (som f.eks. Outlook Express, der følger
med windows og typisk bliver brugt til e-mail), får du mulighed for at
automatisk at slette BW's indlæg, så du aldrig ser dem. Det lyder som
om du vil være glad for det, så prøv at sætte Outlook Express op til
at læse nyhedsgrupper.

Har du brug for hjælp med opsætningen kan de sikkert hjælpe dig i
gruppen dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Janne

Dato : 09-09-03 19:37

> [...]