hvilket kort ?
Fra : Souly

Dato : 07-09-03 14:15

hej

Er der ikke der kan hjælpe mig med at identificere et PCI kort

jeg har prøvet på google med masser at resultater men ikke noget entydigt

det er et PCI tvkort

der er følgende stik

2 ant.ingange
svhs in
comp. in
audio in
og en til noget fjerbetjenting

jeg her lagt billeder i dk.binaer af de info jeg kan så på kortet
har også manual. hvor der bare står "878tv" på forsiden

det jeg har brug er navnet på kort og producent eller rettere sagt en driver
(XP)!

jeg håber der en der kan hjælpe

Morten
souly@TAKEAWAYcity.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-09-03 14:25

"Souly" <souly@TAKEAWAYcity.dk> wrote in message

> det jeg har brug er navnet på kort og producent eller rettere sagt en
driver
> (XP)!

Hvad med dette?

http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/80/80150.htm

Producenten Brooktree

Fra : Souly

Dato : 07-09-03 14:42

> Hvad med dette?
>
> http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/80/80150.htm
>
> Producenten Brooktree

det havde har fundet frem til men (og nu snakker jeg i blinde) jeg tror kun
det er
programmet til at benytte selv TV-tuneren det komme også op men en meddelse
om at der ikke er noget video capture hardware installeret og afbryder så
selv installationen

ps. jeg har egentlig ikke brug for at kunne se tv bare at kunne optage fra
comp. indgangen

mvh
morten

Fra : Linde

Dato : 07-09-03 14:36

"Souly" <souly@TAKEAWAYcity.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Er der ikke der kan hjælpe mig med at identificere et PCI kort
>
> jeg har prøvet på google med masser at resultater men ikke noget entydigt

Det kunne godt være en Conexant TV-tuner, at dømme efter processoren der
sidder på, bt878khf. Er det et sådant skulle der være en driver til XP her:
http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/82/82703.htm

Mvh
Linde

Fra : Souly

Dato : 07-09-03 14:46

"Linde" <katnap@forumfjern.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunne godt være en Conexant TV-tuner, at dømme efter processoren der
> sidder på, bt878khf. Er det et sådant skulle der være en driver til XP
> [...]
problemmet synes at være det samme som den fil Bjarke henviste til

mvh
morten

Fra : Souly

Dato : 07-09-03 14:52

> problemmet synes at være det samme som den fil Bjarke henviste til
>

> mvh
> morten

Det er som om der mangler en driver der skal installeres først

morten

Fra : Souly

Dato : 07-09-03 16:39

Problemmet er løst