Strikkepinde
Fra : Erik M. Madsen

Dato : 07-09-03 12:14

Jeg håber ikke at dette er OT.
Jeg har en mor der hækler meget bl.a. duge og den slags, nu skal hun bruge
en rundpind der er 120 cm lang og den er ikke til at finde.
Er der nogen her der ved, hvor det er muligt at købe en sådan. gerne online
butik, og det gør ikke noget hvis det er i udlandet.
Hilsen
Erik

Fra : Nette

Dato : 07-09-03 12:19

"Erik M. Madsen" skrev i en meddelelse

> Er der nogen her der ved, hvor det er muligt at købe en sådan. gerne
online
> butik, og det gør ikke noget hvis det er i udlandet.

Jeg ville ringe rundt i garnforretningerne i byen eller nabobyerne for at
høre.
Personligt har jeg aldrig set en så stor rundpind.

Af nysgerrighed: Hvad skal hun dog bruge den til? Det må godt nok være mange
mange hundrede masker, hun skal slå op???

Nette

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 07-09-03 15:51

Hej Nette
Hun strikke bl.a. duge med noget meget tyndt garn og de er fantastisk
flotte, men jeg har ikke så meget forstand på det. Jeg har lovet hende, at
jeg skal prøve at finde en rundpind der er så lang, da hun har prøvet alle
de forretninger hun har mødt på sin vej og ingen har endnu kunne hjælpe
hende.

Hilsen
Erik

Nette <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f5b140b$0$16837$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Nette

Dato : 07-09-03 20:34

> [...]
> de forretninger hun har mødt på sin vej og ingen har endnu kunne hjælpe

Ooh det lyder interessant. jeg er vant til hæklede duge, har aldrig set dem
strikkede.

Hvor har hun garn/opskrift fra? Måske kan det firma der laver ( ikke sælger)
garnet/opskriften være behjælpelig?

Nette

Fra : Birthe Pedersen

Dato : 07-09-03 21:00

Hej Erik.

Prøv her, de har lange rundpinde til kunstrik:
http://www.alhdesign.dk/
Se også denne side med mønstre til strikkede duge m.m.:
http://www.kunststrik.dk/

Med venlig hilsen
Birthe P
http://birthep.homepage.dk/blog/blog.html

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 08-09-03 06:29

Tusinde tak, det var lige det jeg skulle bruge.

Hilsen
Erik.

Birthe Pedersen <birthep@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3F5B8E38.8020806@email.dk...

Fra : Nette

Dato : 08-09-03 07:14

"Birthe Pedersen" skrev i en meddelelse news:3F5B8E38.8020806@email.dk...
> Se også denne side med mønstre til strikkede duge m.m.:
> http://www.kunststrik.dk/

Jeg er seriøst dybt imponeret over de duge. Jeg har selv hæklet en det duge,
flakoner osv. Men jeg har aldrig set dem strikket.
Tak for nyt imput.

Nette