Lyd falder ud på Painnacle TV kort
Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 07-09-03 11:17

Hej gruppe

Jeg har lige proppet et Pinnacle PCTV Rave kort i En HP Pavillion 2.6 GHz.
Det spiller også fint nok indtil jeg skifter kanal, så falder lyden ud.

Jeg kan få lyden tilbage igen ved at gå ind i indstillinger for Video
modtageren, og ændre Video system frem og tilbage mellem PAL og SECAM..
Men det er jo lidt omstændeligt....

Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt ?
Er det kortet, drivere eller noget andet

Jeg skal lige sige, at der er fin lyd på alt andet, også når lyden falder
bort fra TV modtagelsen.

Mvh

Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-09-03 11:42

"Lars Hørlyck Sørensen" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> wrote in message

> Er det kortet, drivere eller noget andet

Du har vel prøvet at opdatere til de nyeste drivere, fra deres hjemmeside?

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 07-09-03 13:00

> Du har vel prøvet at opdatere til de nyeste drivere, fra deres hjemmeside?

Ja, men på deres side er den sidste version lagt op 27/3/2002 og har et
meget lavere versionnummer end den CD der fulgte med, så jeg har ikke
forsøgt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-09-03 13:19

> Ja, men på deres side er den sidste version lagt op 27/3/2002 og har et
> meget lavere versionnummer end den CD der fulgte med, så jeg har ikke
> forsøgt

Prøv denne her så

http://www.video-drivers.com/drivers/83/83298.htm

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 07-09-03 13:50

> "Lars Hørlyck Sørensen" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> wrote in message

> Prøv denne her så
>
> http://www.video-drivers.com/drivers/83/83298.htm

Tak !!

Jeg prøver den lige.
(Er i færd med at downloade den )

Lars

Fra : Lars Hørlyck Sørense~

Dato : 07-09-03 18:20

> "Lars Hørlyck Sørensen" <Lars@hoerFJERNDETTElyck.dk> wrote in message

> Prøv denne her så
>
> http://www.video-drivers.com/drivers/83/83298.htm

Det viste sig, at jeg allerede har den version............

Jeg tror BULKA får kortet igen

Lars