hvilken strømforsyning?
Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 06-09-03 22:33

Jeg overvejer at anskaffe mig en strømforsyning på 4-500 W istedet for den
jeg har på 300 W.

Nogen der kan anbefale noget godt der ikke koster en bondegård?

Skal kunne være kraftig nok til 3-4 HD + brænder + DVD-drev + grafikkortet
der er et GF4 mmx420

mvh
Kim

Fra : Esben

Dato : 06-09-03 23:36

"Kim Høegh-Guldberg" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kan anbefale noget godt der ikke koster en bondegård?
>
> Skal kunne være kraftig nok til 3-4 HD + brænder + DVD-drev + grafikkortet

Det lyder da som om en 300 watt er nok - hvad har du i af cpu?

Fra : hansen

Dato : 07-09-03 06:40

jeg er også enig med 300w er nok , det andet vil være ren overkill. jeg
kører selv med næsten samme opstilling som dig med et msi board og en 2.8
ghz p4 cpu og der klarer min 300 watter det uden probs. mvh

Fra : Christian Spøer

Dato : 07-09-03 09:43

En 350w Fortron strømforsyning. Noise Control udgaven. De siger ikke et
kvidder, og så indstiller den selv blæseren efter hvos meget køling der skal
leveres!
Den er dyr - 925kr, men den sparker røv!

www.webconsult.dk

Mvh
Christian

Fra : Bernhard Ege

Dato : 07-09-03 11:04

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
der skal
> leveres!
> Den er dyr - 925kr, men den sparker røv!

Jeg kan skrive under på at en Fortron PSU er kvalitet. Jeg havde en 300w
Fortron til at trække et Asus A7NX8 Deluxe (nForce2) med en 2GHz T-Bred,
512MB DDR RAM, 4 HD'er, 1 DVD, 1 CDRW, Radeon 9700, plus lidt USB og PCI
udstyr. Den kørte i døgndrift. Havde endda sat en Pabst low-noise blæser
i den. Har dog opgraderet til en Antec 420W. Spændingerne blev lidt mere
stabil men den larmer

Fortron yder vist generelt mere end der står på kassen. Andre PSU'er
leverer kun lige det der står og de billige når ikke op på det der står.
Check PSU test hos Toms Hardware.

mvh Bernhard