Hvor købes disse BARBOUR ????
Fra : Tikka

Dato : 06-09-03 11:05

Hej

Jeg Mangler et par ....NYE... (Barbour Gaters)

Nu har Jeg prøvet alle jagt forretninger i Danmark (Tror jeg)...
De siger at de ikke kan skaffe dem.
Jeg bestilte det første par for 1 år siden i mandags.....
Men de er ikke kommet endnu, og forretningen siger de nok heller ikke
kommer da Barbour er utrolig dårlige til at levere......

Er der nogen der kender et sted i udlandet hvor de kan købes ???
Jeg regnede med england, det er hvis engelsk stil med Barbour.

Men er der ikke nogle steder, både england, skotland eller andre lande.
hvor i ved de har Barbour ???

Mvh. Tikka

Ps. Mandag aften : 1 Bekasin 2 gråænder..... + 2 forbiere

Fra : Mars

Dato : 06-09-03 12:41

har du prøvet dem her http://www.jaguargruppen.dk/Barbour.htm

Fra : Tikka

Dato : 06-09-03 16:05

Hej Mars.

Jeg har prøvet alle stederne.....

Men uden held.....

Men tak for dit svar.

Mvh. Tikka

Fra : Peder Porse

Dato : 06-09-03 16:47

Prøv dette link:
http://www.country-classics.co.uk/Product/Profile.asp?cid=29&pid=456

Fandt det på baobours hjemmeside og et par klik videre under footwear..
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge

Fra : Tikka

Dato : 07-09-03 12:25

Hej

Jeg har fundet dem.....
De var på dit link.

Har du prøvet at handle på dette sted ???

Mvh. Tikka

Fra : Peder Porse

Dato : 07-09-03 12:17

Jeg har skam ikke råd til den slags luksus..*SSS* så nej..men deres
(Baobours)ting er skam tiltalende og fristende.
pp

Fra : Peder Porse

Dato : 07-09-03 12:18

Du skal indstille dit ur.