Billeder af Raul og Maja
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 06-09-03 11:04

- og min brors kat Dylan. Find dem på
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=547>

Nu skal Maja og Raul så have deres 2. vaccination - kan I anbefale nogle

dyrlæger i Århus?

Ulrik Magnusson

Fra : Camilla Larsen

Dato : 06-09-03 12:20

> [...]
> <http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album show.php?album=547>
>
> Nu skal Maja og Raul så have deres 2. vaccination - kan I anbefale nogle

Hej Ulrik

Der er under fanen produkter lavet anmeldelser af dyrelæger rundt
omkring i Dk:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/showproducts.php?id=7

Med venlig hilsen
Camilla Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : maz

Dato : 06-09-03 12:31

Ulrik Magnusson wrote:
> - og min brors kat Dylan. Find dem på
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=547

Hej Ulrik

Hvor *ER* det bare dejligt at se, at de to har det godt. De har vokset sig
endnu mere kønne
Ingen tvivl om at de har det rigtig godt hos dig
Har gået og ventet på billeder og nyt om de små pus i et stykke tid, så det
var skønt at se, at alt er som det skal være og mere til

Kan desværre ikke hjælpe med anbefalinger af dyrlæger i Århus....

Maria

Fra : Dan Mortensen

Dato : 06-09-03 12:41

Hej

Vi kan varmt anbefalde tilst dyrlæge hospital. der bliver vores dyr altid
behandlet.

Hilsen
DK Sollok
www.sollok.dk/katte

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-09-03 12:43

Ulrik Magnusson wrote:
> [...]
> <http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=547>
>
> Nu skal Maja og Raul så have deres 2. vaccination - kan I anbefale

Nu ved jeg jo ikke hvor i Århus I bor, men vores dyrlæge er i al fald både
god til og glad for katte. Det er Dyrlægen i Skejbycenteret (og typisk for
mig så kan jeg lige nu absolut ikke huske hvad hun hedder *LOL*) Men hun er
i al fald god.

Jeg har også hørt pæne ord om Brabrand Dyrehospital, hvis det passer bedre
for jer? Vi bruger Skejbycenteret fordi vi bor omtrent lige ved siden af
Og så altså også fordi vi har fået en vældig fin behandling der.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-09-03 12:47

Hej Ulrik

Skønne billeder, tak for synet. Det ser ud til og gå
helt fint med de små ballademagere og Dylan sammen

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 06-09-03 13:15

Marianne Hellemose wrote:

> Hej Ulrik
>
> Skønne billeder, tak for synet. Det ser ud til og gå
> helt fint med de små ballademagere og Dylan sammen

Tjae, for det meste - Dylan lader dog til at blive en smule irriteret
over
at Raul hele tiden forfølger ham

Ulrik Magnusson

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 06-09-03 20:27

> [...]
> <http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=547>
>
> Nu skal Maja og Raul så have deres 2. vaccination - kan I anbefale nogle

Ih ja - det kan jeg *S* Jeg har brugt http://www.aabyhoejdyreklinik.dk/ til
katte gennem... æheh... en ti-femten år, tror jeg - og har KUN positive
erfaringer.

Venlig hilsen Dikte