killinger smidt ud fra bil ( BT )
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 06-09-03 06:26

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=215094/

GOD MORGEN

En grum historie - men med en lykkelig udgang for den sidste killing

Rigtig god weekend -- giv et ekstra nus til jeres misser ..

Hilsen Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-09-03 06:50

Gid F***** havde de mennesker, og selv om jeg
"normalt" betragter mig selv som ikke-voldelig, ville
jeg gerne hjælpe dem "på vej"

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 06-09-03 08:31

> Gid F***** havde de mennesker, og selv om jeg
> 'normalt' betragter mig selv som ikke-voldelig, ville
> jeg gerne hjælpe dem 'på vej'

Helt enig...mennesker, der kan finde på at smide deres killinger ud af
en bil...utroligt!!!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 06-09-03 10:52

Det er så afskyeligt, at det ikke er til at beskrive!!!!

Jeg var en tur tværs over Fyn i går, og havde det helt dårligt over de mange
katte, både store og små der lå på motorvejen......trods det flotte solskin
kan man blive i helt dårligt humør over det! Hvor er jeg glad for vores
løbegård, mindst lige så glad som rødderne der pisker rundt derude lige nu,
og nyder efterårssolen for fulde drag! Helt klart, den bedste investering vi
nogensinde har gjort.

Hilsen
Pia BJ

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-09-03 11:03

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige! Jeg er rystet, simpelthen.
Stakkels stakkels killinger
Nu vil jeg gå ind og nusse mine egne killinger, og glæde mig over de
har det så godt. 2 kattemødre og en menneskemor til at give
mad.....hvad kan man forlange mere

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte