Langsom Plextor 16-10-40
Fra : CARSTEN DAMGAARD AND~

Dato : 07-04-01 20:28

Hejsa, jeg har næsten lige købt en ny computer( atlon 1200 Mhz computer med
256 MB RAM og 45 GB IBM hardisk, samt Pioneer DVD og plextor 16 speed
brænder).
Oprindeligt blev computeren leveret med win Me, og kunne brænde en cd fra
DVD-drevet på mellem 3 og 5 minutter. Men efter at mit styresystem blev
ustabilt, formaterede jeg harddisken og installerede windows 98 se. Nu
tager en brænding mindst 10 minutter direkte fra DVD-drev til plextor. Hvad
kan være galt ?
Jeg bruger samme cd-medier, brænderprogram (WinonCD 3.8, nero) og har også
prøvet med helt nye (uridsede) CDer. Brænding direkte fra harddisken tager
også mindst 10 minutter pr. skive. selvom jeg har masser af ledig plads. Jeg
har installeret nyt antivrusprogram.

Hvordan kan jeg løse mit problem ? please hjælp ?

Med venlig hilsen Elgen

På forhånd tak

Fra : the

Dato : 07-04-01 20:46

Du skal slå Udma til under enhedhåndtering