Skalering af baggrundsbillede
Fra : -= BGN =-

Dato : 06-09-03 11:07

Jeg har et billede på 1024 x 768, som jeg gerne vil bruge som baggrund på en
side. Hvordan får jeg billedet til at skalere ned eller op i størrelse, hvis
en bruger f.eks. kører i 800 x 600 eller 1280 x 1024.
Hvis det er en tumbet måde jeg gør det på, hvad er så bedre, og hvordan?

Bo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-09-03 13:40

Det kan du ikke.
Et så stort billede vil næsten helt sikkert fylde så meget at folk
ikke ser det fordi det tager for lang tid om at loade.
Kik dig lidt om. Hvor store er de baggrundsbilleder du normalt ser?