Mail-server på TDC NetBasis??
Fra : Morten Trab

Dato : 06-09-03 12:57

Er det ikke muligt at sætte en mail-server op på en NetBasis forbindelse??
Når jeg telnetter til port 110 afvises forbindelsen allerede inden
computeren får forespørgslen... :(

(Det er kun en mildertidig løsning, og jeg ved godt at man ikke kører
mailserver på en 56k forbindelse)

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Peter Garbæk \(GeekZ~

Dato : 11-09-03 12:19

> Er det ikke muligt at sætte en mail-server op på en NetBasis forbindelse??
> Når jeg telnetter til port 110 afvises forbindelsen allerede inden
> computeren får forespørgslen... :(
Hvilken mail server software har du fat i ?
Har du konfigureret pop3 kontoer, og startet diverse services op ?

> (Det er kun en mildertidig løsning, og jeg ved godt at man ikke kører
> mailserver på en 56k forbindelse)
;) Korrekt.. heh

---
<>Missing em ol BBS days<>