Fujitsu Siemens opstartsproblem
Fra : Bud

Dato : 06-09-03 18:04

Hej

En af mine gode venner har købt en Fujitsu Siemens 2,6 Ghz med Fladskærm

Af og til kommer der kun sort skærm - men en blinkende cursor i øverste
venstre hjørne - derefter sker der intet.

Det kan hjælpe at genstarte på hovedafbryderen og når den går ind i
Windows XP får man en boks der siger at en fil ikke kan indlæses i
registreringsdatabasen og at brugeren ikke kan logge ind som
adminstrator. Derefter kommer man ind i Windows og den kører helt
perfekt - og man er tilsyneladende logget korrekt ind.

Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende som eventuelt har et
foreslag til hvad der kan være galt.

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Jes Petersen

Fra : Leony

Dato : 06-09-03 22:30

"Bud" <davinci@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan hjælpe at genstarte på hovedafbryderen og når den går ind i
> Windows XP får man en boks der siger at en fil ikke kan indlæses i
> registreringsdatabasen

Hvilken fil er det?

> Er der nogen der har oplevet noget tilsvarende som eventuelt har et
> foreslag til hvad der kan være galt.

Jeg tror jeg ville geninstallere Windows.
Det lyder mere som et softwareproblem end et hardwareproblem.

Måske er der mere hjælp at hente i

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bud

Dato : 07-09-03 06:42

> Hvilken fil er det?

Den nævner ikke hvilken fil det er.

> Jeg tror jeg ville geninstallere Windows.
> Det lyder mere som et softwareproblem end et hardwareproblem.
>
> Måske er der mere hjælp at hente i

Det vil jeg prøve

Tak

Venlig hilsen