SCSI ????
Fra : Per Frederiksen

Dato : 07-04-01 19:53

Hej NG.
Jeg er ejer af en HP Scanjet 5P. Denne er tilsluttet med et ISA-kort SCSI
"Symbios Logic 53C416 SCSI Adapter" og alt virker ok. Jeg er meget glad for
min Scanner , og agter IKKe at sælge den. Men jeg vil ´snart opdatere min
maskine, og muligvis har mit kommende motherboard IKKE ISA slot. Derfor skal
jeg vel købe en PCI SCSI controller, men hvilken ?????
Jeg har ikke andre SCSI enheder og får det heller ikke.

Hvilken skal jeg købe, og hvad er prisen. ???

Der er så mande SCSI betegnelser, hvad er hvad ??? SCSI 2 ????, Kan I
fortælle hvad jeg skal kigge efter ???

Hjælp mig i denne jungle !!!

PETER

Fra : René Jensen

Dato : 08-04-01 01:17

Per Frederiksen wrote:

> [...]
> Jeg har ikke andre SCSI enheder og får det heller ikke.
>
> Hvilken skal jeg købe, og hvad er prisen. ???

F.eks. en Tekram DC315U controller til ca. 300,-

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Lasse Lykkegaard

Dato : 08-04-01 11:56

Jeg havde samme problem med min Agfa scanner, og jeg fandt ud af at det var
billiger at købe en Abit KT7 A med en ISA port end en ny controller + kabel
(dyrt)

--
Lasse Lykkegaard