mystisk problem
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 05-09-03 21:50

jeg har en kammerat, som jeg har hjulpen med at samle en pc for, men den er
lidt mystisk.
den slukker pludselig for skærme, ikke på noget spec. tidspunkt, men
spontant.

pc:
soltek sl-75frnz-l
barton 2500
gforce fx5200
512 kingston hyberx 3500
120gb hd
winxp pro dk

vi har prøvet at andre driver til grafikkortet, og vi køre med dx9,0b (mener
jeg)
hvad fanden kan der være galt???

--
Dennis
Randers

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 05-09-03 21:55

skulle lige sige, at pc´en ikke går kold med det samme, men der går ca.
20sek. så går den kold..

--
Dennis
Randers

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-09-03 22:49

D19SakaPOPPE (D19S@webspeed.dk) skrev følgende:
> skulle lige sige, at pc´en ikke går kold med det samme, men der går
> ca. 20sek. så går den kold..

Varmeproblem?

Forkert monteret cpublæser?

Hvad er temperaturerne i BIOS når i genstarter lige efter den er gået kold?

- Martin

Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 06-09-03 10:27

den ligger på 43, så den bliver ikke for varm, men det er lige meget om den
laver noget , eller bare er tændt

--
Dennis
Randers