pludselig mangler en cpp fil i VC....
Fra : wamingo

Dato : 05-09-03 21:24

ja så skete det vidst, jeg har regulært taget backup men har så glemt det
lidt det sidste stykke tid...
Ved godt at det er min egen skyld, men jeg synes nu alligevel det er
mærkeligt at filen pludselig slet ikke findes i direktoriet... Normalt tager
man en backup for at have noget at gå tilbage til og for at undgå harddisk
fejl og ikke fordi programmet laver lort...

Men er det noget der er hørt om før? At filer pludselig slettes?

Og der er ikke en auto-backup i VC som kan slås til et eller andet sted vel?

Fra : MahPsx

Dato : 05-09-03 21:26

"wamingo" <foxtrot2@worldonline.dk> wrote in message

[snip]

> Men er det noget der er hørt om før? At filer pludselig slettes?
>
> Og der er ikke en auto-backup i VC som kan slås til et eller andet sted
vel?

Jeg har oplevet det i forbindelse med at der kørte antivirus real-time file
protection i baggrunden. Når man kompilerer saver VC alle filer, men
hvis AV samtidig checker filen, går det galt for VC, og source filen
bliver ikke gemt på disk. Man har den dog stadig i editoren, så man kan
redde den for det meste. Hvis man derimod lukker VC uden at den er
blevet gemt, er den tabt. Husk at slå virsusscan fra for *.h,*.c og *.cpp.

Jeg kender ikke til at man skulle kunne lave automatisk backup af
filer.

/MahPsx

Fra : wamingo

Dato : 05-09-03 21:46

> [...]
> blevet gemt, er den tabt. Husk at slå virsusscan fra for *.h,*.c og *.cpp.
>
> Jeg kender ikke til at man skulle kunne lave automatisk backup af

jeg vil straks ekskluderer de filer i norton, mange tak for det hurtige
svar.