Privat hundepasning
Fra : Therese

Dato : 05-09-03 15:57

Hej NG

Jeg har hørt om nogen, der er begyndt at passe hinandens hunde i forbindelse
med ferier og synes det er en fantastisk god idé. Der er bl.a. en artikel om
det i sidste nr. af "Hunden".

Da vi sikkert skal afsted på ferie i efterårsferien, skal vi have passet
Bernhard. I den forbindelse, kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er
nogen fra Århus-området, der har interesse i denne pasningsform?

Det drejer sig selvfølgelig om, at man mødes _mange_ gange inden ferien, så
hundene vænner sig til at være sammen, og for at se, om det i det hele taget
fungerer. Hunden, der skal passes skal jo også være tryg ved
"familieplejen".

Om Bernhard kan jeg sige, at han er en kastreret 18. måneder gammel Berner
Sennen. Han er meget glad og åben over for fremmede mennesker og hunde af
begge køn, og når mor og far ikke er tilstede opfører han sig altid
eksemplarisk. Han er flere gange blevet passet hos mine svigerforældre når
de camperer, og har heldigvis aldrig været til gene for nogen dernede

Selv har jeg fast sommerferie i ugerne 28, 29 og 30, hvor der vil være plads
til en hund mere i mit hjem.

--
Mange hilsner
Therese