Bådramper
Fra : Kim Hansen

Dato : 05-09-03 13:50

Hej

Jeg er ved at lave et kort med bådramper, men er langt fra færdig.
Jeg laver et til Det levende søkort, og så må jeg kunne finde ud af at
lave et på et kort over DK.
Foreløbigt har jeg 39 ramper over Fyn, de større havne der har en er
med på, men der er også et par " skjulte " som er gratis at bruge,
rundt i det Vestfynske, som er på. Er der nogen der vil hjælpe med
flere " skjulte " ramper må i gerne maile mig.
Der må også være nogle små bådelaug rundt om der har en rampe.
De behøver ikke at være gratis, men så vil jeg gerne have prisen eller
et tlf. som kan sættes sammen med.
Når jeg engang er færdig vil jeg lægge det op på en hjemmeside.
Jeg er først og fremmest interesseret i dem på Fyn, da det er her jeg
selv bor.
Men jeg vil gerne lave et kort over hele landet med ramper, det kræver
bare noget hjælp.

M.V.H

Kim Hansen

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 11-09-03 14:48

Nabbe ved Standby i det NØ-lige hjørne af Helnæsbugten har en lille primitiv
ophalerplads som næppe står i mange officielle fortegnelser.
Kan du så ikke sende din udgave til DLS til mig? Eller lægge det her på
konference?

Der er udgivet en oversigt over bådramper af vistnok Fiskeavisen. Men den
koster en herregård og er vist ikke lige opdateret hele tiden. Der er også
et par hjemmesider som prøver at have oversigter, men de er vist næsten
tomme!
At lave et tema til DLS er en s....godt initiativ. Dykkere har f.eks. lavet
et over dykkersteder som er medtaget i DLS2,og der er flere temaer som kan
downloades fra DLS hjemmesiden.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse