TDC taget på sengen af TELE2s succes?
Fra : Henrik

Dato : 05-09-03 13:45

Jeg startede tråden "Er TDC det nye Tiscali" fordi jeg efterhånden havde
brugt lige så lang tid på at komme fra TDC udemærkede ADSL som da jeg skulle
væk fra Tiscalis udemærkede ADSL.
Og efter min opfattelse havde TDC en meget stor skyld i den næsten 4 md.
lange forsinkelse.

Fra en bekendt i TDC har jeg fået at vide at TDC er blevet taget totalt på
sengen af Tele2s succes!
Og at det er langt over 20000 som er gået til Tele2, og langt de fleste er
TDC kunder.
Det gør åbenbart ondt hos TDC, for der planlægges en stor kampagne for at
trække nogle af kunderne tilbage igen, og den skulle indeholde et tilbud som
matcher Tele2!!!!

Desuden skulle alle Tele2 kunderne være blevet "smidt i et hjørne" og først
blevet taget frem så de lige kunne nå at konvertere dem inden den 1.
oktober, som skulle være skæringsdag, ifølge kontrakten.!

Mvh
Henrik

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 05-09-03 13:48

"Henrik" <henrik@"fjern"bergs.dk> writes:

>Fra en bekendt i TDC
>Det gør åbenbart ondt
>Desuden skulle alle
>som skulle være

Troværdighed: omkring en milliard gange under Se & Hør.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-09-03 14:20

"Henrik" <henrik@"fjern"bergs.dk> skrev i en meddelelse
> Fra en bekendt i TDC har jeg fået at vide at TDC er blevet taget totalt på
> sengen af Tele2s succes!

Hvis Tele2 har givet TDC de prognoser som de ifølge kontrakten skal
(forudsat at standardaftalerne fra www.itst.dk ikke er fraveget i stor
grad), så har TDC vidst at Tele2 ville score 20.000 kunder i over et halvt
år før kampagnen.

Fra : Henrik

Dato : 05-09-03 15:19

> [...]
> (forudsat at standardaftalerne fra www.itst.dk ikke er fraveget i stor
> grad), så har TDC vidst at Tele2 ville score 20.000 kunder i over et halvt

Sådan som jeg forstod det, var det ikke så meget at de skulle oprette de
mange nye TELE2 kunder, men mere at størstedelen var TDC kunder.

mvh
Henrik

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 16:01

"Henrik" <henrik@"fjern"bergs.dk> wrote in message

> Sådan som jeg forstod det, var det ikke så meget at de skulle oprette de
> mange nye TELE2 kunder, men mere at størstedelen var TDC kunder.

Kære Erasmus

Hvis du kigger på markedsandelene på ADSL tror jeg næppe heller det er
overraskende? En naturlig distibution vil give det resultat. Endnu engang
har du absolut ingen troværdighed eller skyggen af bevis for dine
beskyldninger.

mvh
/Kasper

Fra : The Tulip

Dato : 05-09-03 20:52

> Hvis du kigger på markedsandelene på ADSL tror jeg næppe heller det er
> overraskende?

Ja ., Tror du ikke at Tele2Adsl har været vel videne om de mange kunder de
ville få ?? .. og hvis de var rigtig smarte så har de også opfyldt kravende
i Standard aftalen som Martin H omtaler ..

Hvis Tele2 sender penge med deres Adsl ., og ikke har informeret TDC om
deres kampagne priser ., ja ., så er det jo svært for tdc at lave en
vurdering ., MEN ., hvis tele2 IKKE sender penge med ., så har TDC jo hele
tiden vidst hvilket tilbud at det var muligt for tele2 at lave ...

eller som der også er nævnt i denne gruppe i min anden tråd ( TDC eller
Tele2.. vist også Martin H ) så er det jo ikke TDC's pligt at vurdere
kampagnen for at se hvilke problemer det kunne give for dem selv ., men
hvis de ikke har sat sig ordenligt ind i tele2s kampagne ., så giver det jo
kun problemer for dem selv ..

~~Frank .,

--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...