Oplåsning af låst mobiltelefon
Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 12:49

En bekendt af mig har en Nokia mobiltelefon, en af de lidt ældre modeller. Den
er låst på den måde, at der skal benyttes en kode hver gang der kommer et nyt
SIM-kort i den.

Han har haft den liggende i nogle år og har nu købt et taletidskort til at sætte
i den. Telefonen vil have koden, men den huskes ikke længere, og det SIM-kort
som tidligere blev brugt i telefonen haves ikke længere.

Den ovenfor omtalte lås, er det noget en unlocker også kan låse op?

Claus

Fra : DirectX

Dato : 05-09-03 14:18

Hejsa Claus

Det er sikkerhedskoden der driller jer, den kan sagtens udlæses / resettes
til standart kode som er 12345
Hvor i landet kommer du fra ?

Mvh
C@ss

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-09-03 17:14

"DirectX" <stendrup@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Claus

> Det er sikkerhedskoden der driller jer, den kan sagtens udlæses / resettes
> til standart kode som er 12345
> Hvor i landet kommer du fra ?

Lolland.