MUS ps2 el. usb ?
Fra : sa

Dato : 05-09-03 09:39

hvad er bedst ? skal jeg bruge min ps2 eller usb port. ?
fordele ? ulemper ?

Fra : Leony

Dato : 05-09-03 12:54

"sa" <da@ddadaed.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er bedst ? skal jeg bruge min ps2 eller usb port. ?
> fordele ? ulemper ?

Jeg bruger begge dele og kan ikke rigtig komme i tanke om nogen
fordele/ulemper ved det ene fremfor det andet.

USB skulle dog være lidt mere fremtidssikret end PS/2.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 05-09-03 15:18

sa wrote:

> hvad er bedst ? skal jeg bruge min ps2 eller usb port. ?
> fordele ? ulemper ?

Hvis din mus har et hav af knapper, kan PS2 porten måske ikke klare dem alle
sammen.

Hvis du ikke har nogen ledige USB porte, kan du spare en USB hub ved at
bruge PS2.

--
Niels

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-09-03 14:22

"Niels Elgaard Larsen" <elgaard@diku.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis din mus har et hav af knapper, kan PS2 porten måske ikke klare dem alle
> sammen.

Det har intet at sige, det er jo digitale signaler, der bliver overført

Et keyboard har jo et hav af knapper og de to indgange er faktisk ret ens.

Claus