Array gennem session
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 23:26

Heps!

Jeg har en form, hvor der kommer 1-$ukendt antal "ens" felter, som fx:

<input type="text" name="foo_1">
<input type="text" name="bar_1">
<input type="text" name="foo_$ukendt">
<input type="text" name="bar_$ukendt">

Disse informationer smider jeg i nogle arrays *1, men hvordan kan jeg
gemme dem i en session, som jo allerede er et array?

*1 - Hvordan "stopper" jeg egentlig, når der ikke er flere data?

Hmm, det er vidst sengetid - godnat

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 23:34

Lasse Hedegaard skrev:

>Disse informationer smider jeg i nogle arrays *1, men hvordan kan jeg
>gemme dem i en session, som jo allerede er et array?

Glem denne del, det foregår selvfølgelig som et almindeligt
'multidimensionelt-array', eller hvad det kaldes.

>*1 - Hvordan "stopper" jeg egentlig, når der ikke er flere data?

Det er så her jeg halter nu, det er sent

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 23:50

Lasse Hedegaard skrev:

>Det er så her jeg halter nu, det er sent

while selvfølgelig.

Jeg er færdig - godnat, denne gang for alvor

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon.