Memorykey skal hele tiden formateres?
Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 04-09-03 22:18

Jeg har en IBM 128 MB USB-nøglering, som har en eller anden
disfunktion, så den skal formateres, når jeg forsøger at bruge den på
en anden computer. Det gælder uanset om jeg har formatered den på en
fremmed PC, lagt filer på og vil se dem hjemme - eller omvendt. Begge
PC'er bruger XP Pro.
Jeg kan heller ikke lave en "Skub Ud", uden at der kommer en
fejlmelding.
Nogen der kan hjælpe med en god forklaring - evt en løsnng?

Nøgleringen kan ses her:
http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/$wwwAllProducts/22P8998?OpenDocument

På forhånd tak

KS

Fra : Anders pedersen

Dato : 05-09-03 17:20

On Thu, 04 Sep 2003 23:18:28 +0200, kelds snabela ofir dot dk wrote:

> [...]
> fejlmelding.
> Nogen der kan hjælpe med en god forklaring - evt en løsnng?

Fut:dk.edb.system.ms-windows

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 05-09-03 23:29

On Fri, 5 Sep 2003 18:19:38 +0200, Anders pedersen
<4894apede@elev.daks.dk> wrote:

>Fut:dk.edb.system.ms-windows

Mit system fejler ikke noget - det er et hardwarespørgsmål.

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 06-09-03 05:13

Husk at bruge "sikker fjernelse af hardware". Den kan du finde ude til højre
på proceslinien.

Hilsen Jan Post