Elgjagt i Sverige, 3 pladser
Fra : Lars Nørgaard

Dato : 04-09-03 15:27

Vi er 3 seriøse jæger fra Nordjylland som skal på elgjagt i Sverige i uge
42.
Vi har fået det problem at 3 af vores jagtkamerater har meldt afbud i sidste
øjeblik. Så vi mangler 3 jæger, gerne kamerater, som kan tage med os til
Sverige. Det er i Norrby ca. 3 timers kørsel fra Gøteborg.

Prisen pr. jæger er 3500,- dkr. + trandsport og forplejning ophold i hytte
er incl. i prisen. I skal kunne stille med en bil og der skal være plads til
4 personer da vores anden bil er en 2 personers Land Rover. Området er på
ca. 1600 tl. Der 2 voksne elge og 2 kalve på kvoten. Hvis der skydes en tyr
er der et trofætillæg på 1500,. dkr. Der er fri såmvildts jagt, fri
vildsvine jagt, fri rådyrs jagt, uden trofæ afgift.

Så alt i alt skulle der være mulæigheder for at få en del vildt på paraden.

Vi har været i området mange gange før og er meget tilfreds med vildt
udbyttet.

Kontakt mig direkte på min mail, gerne med et telefon nr. så vi hurtigt kan
holde et lille info møde, det bliver i aalborg.

med venlig hilsen

lars nørgaard