3310 - 3315
Fra : claus v

Dato : 04-09-03 20:21

Hej gruppe

spørgsmål er det muligt at opgradere en 3310 til 3315 med et datakabel til
comporten

på nokiafree.org er der en beskrivelse der påstår at det er muligt hvis
telefonens software er af nyere dato

se evt her http://nokiafree.org/forums/t32857/s.html

er der nogen der har prøvet det

som jeg læser beskrivelsen så skal der bruges et program der hedder
pclocals13 dette har jeg også fundet men jeg synes ikke det virker det er
måske fordi jeg bruger windows 2000 eller andre gode råd

alle gode råd om at investere i et flasherkabel kan i godt glemme så vigtigt
er det heller ikke at få telefonen ændret

hilsen claus

Fra : DonE

Dato : 04-09-03 22:20

claus v skrev noget i stil med det her:
> [...]
>
> alle gode råd om at investere i et flasherkabel kan i godt glemme så
> vigtigt er det heller ikke at få telefonen ændret

Telefonens software skal være v.5.47 og op efter
Vælg din telefonmodel i listen - NHM-5 (3310).
Vælg Phone Settings -> Convert 3310 into 3315.
Klik herefter på Phone Settings -> Quick set Faid.

--

Venligst DonE

Fra : DonE

Dato : 05-09-03 07:17

Jeg skrev noget i stil med det her:
> Telefonens software skal være v.5.47 og op efter
> Vælg din telefonmodel i listen - NHM-5 (3310).
> Vælg Phone Settings -> Convert 3310 into 3315.
> Klik herefter på Phone Settings -> Quick set Faid.

..............og husk at kablet skal være M-BUS

--

Venligst DonE

Fra : claus v

Dato : 06-09-03 17:38

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse

> .............og husk at kablet skal være M-BUS
>
> --
>
> Venligst DonE

tak for hjælpen det lykkedes

claus