USB Memory key til Win98
Fra : Carsten Witt

Dato : 04-09-03 17:57

Jeg har lidt problemer med at en Transcend 64 MB mem. key til at installeres
på Win98 2nd Edition.

Win detekterer rigtigt nok nøglen når den isættes, men beder derefter om en
driver til den. Selv om jeg så browser ned i "Win98" mappen på Windows 98
CDén meldes der tilbage at driveren ikke er at finde.

Nu er det lidt tid siden jeg sidst havde en win98 pc mellem hænderne, så jeg
håber en eller anden har et tip til at finde den rigtige driver.

Transcend.nl har tilsyneladende ikke drivere.

PS!
Det er ikke selve USB-rooten, der fejlen, da jeg sagten kan tilkoble både
printer, mus og andet til PCén ene USB-stik.

hilsen
carsten

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 04-09-03 18:51

> [...]
> håber en eller anden har et tip til at finde den rigtige driver.
>
> Transcend.nl har tilsyneladende ikke drivere.

En hurtig google-søgning gav flg.:
Deres hjemmeside hedder vist også:
http://www.transcendusa.com/

hvor man kan finde: