Spinner-jigs?
Fra : Janus

Dato : 04-09-03 17:15

Jeg har læst en del om disse spinner-jigs eller hvad de nu hedder, og jeg
kunne godt tænke mig at prøve dem. Jeg kan bare ikke finde en forhandler.
Er der nogen der kender en forhandler på nettet eller i midt- og østjylland?

Mvh Jan

Fra : Gustav Jensen

Dato : 05-09-03 11:36

Hej Janus
De bliver brugt meget i USA til bass fiskeri. S? hvis jeg var dig
ville jeg kigge p? nettet efter nogle online fiskebutikker i USA.
Held og lykke med jagten.

Fra : JHB

Dato : 05-09-03 14:28

hej
Prov evt http://gofishin.com/

Jhb

Fra : Kalle

Dato : 09-09-03 21:56

Hej Gustav
Hvis du ikke kan skaffe dem eller den rigtige, har jeg indkobt grejet til at
lave dem, men de er oppe i en alm. spinner i pris.
Men her er et link: http://www.okiebug.com/shop/
Klik pa menu emnerne til venstre.
Karsten brydsoe@image.dk Midtjylland

Fra : PAR

Dato : 11-09-03 08:26

Hej Gustav!
De viste OKIEBUG-redskaber ligner den norske SULIS også kaldt CANADIEREN som
er et yndet redskab anvendt i de norske søer som et trollingredskab.
Her bruger man fortrinsvis en krog med orm bagerst.
Så prøv om ønsket i Norge

mvh/PAR

Fra : John Hilt

Dato : 06-09-03 06:53

On Thu, 4 Sep 2003 18:15:15 +0200 Janus wrote:

> [...]
>Er der nogen der kender en forhandler på nettet eller i midt- og østjylland?

Spinner-jig er ukjent for meg, men her har du en utmerket
torske-jig:

<http://www.jotul.no/produkter/product_info1.asp?ProductKey=3>

En annen variant her:

<http://www.solvkroken.no/ontime.asp?doc_id=142>

Den perfekte all-round sluk til kystfiske:

<http://www.solvkroken.no/ontime.asp?doc_id=143>

--

- Nynoregsk, for den grauta karken i oss alle.