Oprettelse af ADSL uden fastnet (cybercity~
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 04-09-03 16:15

Jeg står overfor at skulle have oprettet ADSL, men ønsker ikke fastnet, jeg
har fået bekræftet fra TDC at der er kobber på adressen, men alligevel
kan/vil cybercity ikke levere, det er til Bronzealdervej, 8210 Århus V.
Jeg fik at vide at der skulle være oprettet fastnet for at de kunne levere,
og at den ledige kobber ikke var nok på lige netop denne central.
Er det pga. dårlige erfaringer med abbonnenter i området cybercity ikke vil
levere, eller er det bare ikke nok med ledigt kobber ?
Mvh.
Christian

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 04-09-03 16:34

> [...]
>Er det pga. dårlige erfaringer med abbonnenter i området cybercity ikke vil
>levere, eller er det bare ikke nok med ledigt kobber ?
[...]

Spørgsmålet er om CyberCity er repræsenteret på den central, som du
hører til. Hvis ikke de er det, må de lease en linie gennem TDC, som
netop kræver en fastnettelefon, da de kun leverer på delt kobber.

Henrik

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 04-09-03 18:32

Ok, det kunne være en logisk forklaring.
Jeg fandt ud af at Stofa har lavet en 512/128 flatrate så må det blive den i
stedet.

Mvh.
Christian