nokia 6100 med orange
Fra : Latz

Dato : 04-09-03 14:42

Hejsa allesammen!

jeg har lige hentet en nokia 6100 med orange og forsøgt at låse den op med
koder fra gratisunlock.dk.
Det virkede desværre ikke, kan det have noget at gøre med at jeg ikke havde
haft mit orange simkort i telefonen??? Eller betyder det bare at de koder
ikke virker, der kan jo kun forsøges 5 koder, så jeg vil helst ikke prøve
for mange...

/Latz

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 16:07

"Latz" skrev i en meddelelse>
> koder fra gratisunlock.dk.
> Det virkede desværre ikke,

Jeg har de sidste dage haft flere med samme problem , men jeg kan klare det
for dig !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 16:18

ok det ville da være rart, har du evt. et telefonnummer jeg kan kontakte dig
på??

/Latz

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 16:19

det lydder da rart :) , har du evt et telefonnummer jeg kan kontakte dig

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 16:27

Latz skrev:

>det lydder da rart :) , har du evt et telefonnummer jeg kan kontakte dig
>på??

Prøv hans hjemmeside, det står på forsiden!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 16:34

jeg undskylder min dovenskab mange gange.
Og så vil jeg da gerne sige tak til jer som ønsker at hjælpe mig :)

/Latz

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 04-09-03 16:37

Hehe

Jeg har send dit koden Latz

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 16:39

den virkede :) du er min helt!!!!!

/Latz

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 04-09-03 16:18

Jeg ved ikke hvad der sker for gratisunlock - men de virker ikke for tiden
NEJ....

Hvis du vil have en kode der virker, så kan jeg hurtig sende dig én

-----------------------------
· Esben Sunddal Hansen
· www.Fluii.dk

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 16:26

det må du da meget gerne, har du et telefonnr jeg klan sende dig emei på
osv, eller kan det gøres på din hjemmeside??

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 16:28

Latz skrev:

>det må du da meget gerne, har du et telefonnr jeg klan sende dig emei på
>osv, eller kan det gøres på din hjemmeside?

Du KIGGER ikke engang på hjemmesiden? Dovenskaben længe leve!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 16:31

jeg har sendt info til dig via din hjemmeside ;)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 16:34

Latz skrev:

>jeg har sendt info til dig via din hjemmeside ;)

Hvem skriver du til? (Du svarer på mit indlæg, men jeg har ikke
modtaget noget fra dig).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : Latz

Dato : 04-09-03 20:56

hovsa jeg skrev til Esben

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-03 21:02

Latz skrev:

>hovsa jeg skrev til Esben

Så er det smart at trykke "reply"/"besvar" ud for hans indlæg. Skriv
også meget gerne under det du svarer på (som du ser jeg gør her). Det
gør det meget lettere at finde ud af hvad der menes.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...