Fiskeri i Karup Å
Fra : Salminator

Dato : 04-09-03 12:35

Så, meg og min kompis tenkte oss en tur for og fiske i Karup å 19-21
September, vi tenkte og ta vores telt med og legge oss til på Hassleholm
camping v/Karup. Vi trenger tips og tricks, flue/spinner valg, og om den
strekning campingen disp i åen er bra, eller om vi bør satse vores timer på
en annen plass..... ??????

MVH

H Gjeseth

--
http://www.vikingsupporter.no <---Ferske Vikingnyheter
http://www.sigarett.info/

Fra : Salminator

Dato : 04-09-03 15:53

mente self Hesselund sø-camp ^^

Fra : Ole Nielsen

Dato : 04-09-03 16:16

Fint sted Hesselund.
Har været der 2 gange i August.
Hilsen Ole

Fra : tom34

Dato : 04-09-03 16:14

"Salminator" skrev d. 04-09-03 15:53 dette indlæg :
> [...]
Hassleholm
> på

> der vil jeg nok mene at i skulle prøve med flue nok fordi jeg selv er
til fluefiskriet, der er så et hav af fluemønster at gå i krig med og
det er ikke godt at sige hvad der fanger best. Men prøv med (red tag
goldhead-greenlander-montana-black nymph-green Damsel) eller tørflue
(Hackle Adams-cdc puppe-Reversed Gnat-Iron blue Dun Var) det er bare
nogle der er og tag af men prøv at gå ind på www.123nu.dk og se på
fluemønster under å fluer der er det i skal bruge
MVH Tom og knæk og bræk

http://www.kandu.dk/

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 04-09-03 17:05

> [...]