Jeg har stadig brug for hjælp!
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 09:20

Hejsa

Jeg har stadig brug for hjælp, så se indlægget:
2. september 2003 07:34
Topic: phpBB2 hjælp?

Mvh Thomas

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-09-03 09:29

"Thomas" <lendum(SnabelA)mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har stadig brug for hjælp, så se indlægget:
> 2. september 2003 07:34
> Topic: phpBB2 hjælp?

Har du ikke et link til en side, hvir vi kan se problemet ? Så vil det være
lettere at hjælpe.

--
Benny Nissen
http://web.bennynissen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 09:48

> Har du ikke et link til en side, hvir vi kan se problemet ? Så vil det være
> lettere at hjælpe.
>

> --

Jo
http://www.dirch-passer.dk/phpbb/index.php

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-09-03 12:11

On Thu, 4 Sep 2003 10:20:10 +0200, "Thomas" <lendum(SnabelA)mail.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har stadig brug for hjælp, så se indlægget:
>2. september 2003 07:34
>Topic: phpBB2 hjælp?
>
>Mvh Thomas

Det lader ikke til at de ligger det rigtige sted. For hvis du har
overskrevet de oprindelige cellpic's kan den af gode grunde ikke bruge
dem. Så vidt jeg ved skal de ligge i
templates/valgt_standard_profil/images.
--
Med Venlig Hilsen
c",) Martin S

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-09-03 12:14

On Thu, 04 Sep 2003 13:10:52 +0200, Martin Sveegaard
<sveegaard@tdcadslFJERNDETTE.dk> wrote:

>Det lader ikke til at de ligger det rigtige sted. For hvis du har
>overskrevet de oprindelige cellpic's kan den af gode grunde ikke bruge
>dem. Så vidt jeg ved skal de ligge i
>templates/valgt_standard_profil/images.

I øvrigt ser den højre ud til at være for kort.
--
Med Venlig Hilsen
c",) Martin S

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 13:38

> Det lader ikke til at de ligger det rigtige sted. For hvis du har
> overskrevet de oprindelige cellpic's kan den af gode grunde ikke bruge
> [...]

Det er også det jeg ikke forstår, for mine billeder ligger nemlig her:
templates/subSilver/images

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-09-03 16:42

On Thu, 4 Sep 2003 14:38:19 +0200, "Thomas" <lendum(SnabelA)mail.dk>
wrote:

>Det er også det jeg ikke forstår, for mine billeder ligger nemlig her:
>templates/subSilver/images

Og du er sikker på at subsilver er valgt som standard?
--
Med Venlig Hilsen
c",) Martin S

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 17:18

> Og du er sikker på at subsilver er valgt som standard?
> --

Det ved jeg ikke.....
Hvor gør jeg dette??

/Thomas

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-09-03 17:51

On Thu, 4 Sep 2003 18:17:36 +0200, "Thomas" <lendum(SnabelA)mail.dk>
wrote:

>Det ved jeg ikke.....
>Hvor gør jeg dette??

Jeg kan ikke lige huske præcis hvor, men hvis du er logget ind som
admin og går i admin delen, er der noget med den generelle opsætning,
hvor du kan vælge default layout.
--
Med Venlig Hilsen
c",) Martin S

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 18:51

> Jeg kan ikke lige huske præcis hvor, men hvis du er logget ind som
> admin og går i admin delen, er der noget med den generelle opsætning,
> hvor du kan vælge default layout.
> --

Ja! den er sat default på den layout som jeg selv har lavet!

Fra : Martin Sveegaard

Dato : 04-09-03 21:59

On Thu, 4 Sep 2003 19:51:14 +0200, "Thomas" <lendum(SnabelA)mail.dk>
wrote:

>Ja! den er sat default på den layout som jeg selv har lavet!

Hvis den er default og du har overskrevet de oprindelige cellpics i
den rigtige mappe, så er det jo, af gode grunde, ikke muligt at bruge
de oprindelige billeder. Det er da yderst mærkeligt så!
--
Med Venlig Hilsen
c",) Martin S