Åh nej, ikke også news-problemer der! :o(
Fra : Thomas H.

Dato : 04-09-03 08:39

Første dag med Tele2, og så ryger deres newsserver ned !!!!!!!!!

Ok, jeg har jo selvfølgelig været vant til det i 3 år hos TDC, så
jeg burde være hærdet, men det irriterer mig sgu alligevel en sjat!
Bruger de mon TDC's newsserver, eller har de også bare fået for
mange kunder?

--
mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Michael Legart

Dato : 04-09-03 08:55

In article <K_B5b.64666$Kb2.2945970@news010.worldonline.dk>, Thomas H. wrote:

> Første dag med Tele2, og så ryger deres newsserver ned !!!!!!!!!

Den her gruppe er efterhaanden sjovere end dk.snak.vittigheder... heh.

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-09-03 09:09

Thomas H. wrote:
> [...]
> jeg burde være hærdet, men det irriterer mig sgu alligevel en sjat!
> Bruger de mon TDC's newsserver, eller har de også bare fået for

Måske gider de bare ikke bruge xx antal millioner om året på at køre
en newsservice ?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-03 13:30

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message

> [...]
> jeg burde være hærdet, men det irriterer mig sgu alligevel en sjat!
> Bruger de mon TDC's newsserver, eller har de også bare fået for

Brug en betalingsserver. Hvis du har skiftet fra TDC til Tele2 kun pga. af
newsserveren får du et dummeslag af mig.

*SMACK*

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil