TDC eller Tele2 laver lort igen ?
Fra : The Tulip

Dato : 03-09-03 23:16

Hejsa ..

Her inde læser man mange indlæg fra personer der rakker ned på tele2adsl ..
men i virkeligheden ., hvor sikre er i på at det ikke er TDC der laver lort
i lagkagen for dem ??

Tele2 har hele tiden sagt at det var TDC der ikke kunne levere linjerne ..
og det er jeg faktisk begyndt med at tro på .. specielt efter at jeg skulle
have været konverteret den 2. september ., og da jeg kom hjem lå der et brev
i postkassen fra TDC dateret 1. september, at de var kede af de ikke havde
konverteret min linje endnu. men de havde rod i deres "IT systemer" ( hvad
end så det betyder ) de påtog sig hele skylden ., og min konvertering var
rykket frem til 10 September ..

en måneds tid efter at jeg havde bestilt Tele2adsl snakkede jeg med
kundeservice, eftersom jeg var ved at være meget utålmodig, medarbejder
sagde at iflg deres aftale med TDC skulle alle linjer være konverteret inden
d. 1 Oktober .. hvis det er tilfældet så havde TDC jo heller ikke behøvet at
skynde sig .. bare finde en eller anden lam undskyldning for at holde på
deres kunder i et par måneder mere ..

Det kan jeg heller ikke være rigtigt at det først er den 1. september at TDC
finder ud af at deres "IT-systemer" ikke virker som de skal, når jeg skal
have min linje konverteret d. 2 september, så er de nogen klaphatte
ihvertfald ..

Der må jo også være nogen der har fået konverteret før mig ., som heller
ikke har fået til tiden ., fx. min svoger som skulle have været konverteret
d. 1 september ., han fik også brev d. 2 september om at konverteringen var
udsat pga. problemer med deres "IT-systemer" ..

Problemerne med manglende udstyr .. hvem har skylden for det ? ., mit gæt er
ligeså godt som jeres .. TDC .. det er dem der bestemte konverterings datoen
og det er dem der skulle have sendt udstyret, hvordan er det lige at det kan
blive tele2adsl's problem ??

Sidst med ikke mindst .. efter hvad man har kunnet læse i denne gruppe så
lader det jo til at kunder der ikke skiftede væk fra TDC ., men derimod væk
fra andre udbydere, har fået deres ADSL hos tele2, særdeles meget hurtigere
og mere smertefrit end kunder fra TDC ..
-- Lang smøre slut..

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-09-03 02:50

"The Tulip" <dont.reply@email.dk> wrote in message
> [...]
> fra andre udbydere, har fået deres ADSL hos tele2, særdeles meget
hurtigere
> og mere smertefrit end kunder fra TDC ..
Ja jeg har selv CC et par dage endnu så er det tele 2, jeg fik da
konventerings dato nok en mdr før bedt. fik den 30. juli ringede ind da jeg
stadig var bundet af CC på det tidspunkt endnu. Men har senere fundet ud af
de har konventeret den alligevel så det var gjort og så bare sendte mig
udstyret senere. At jeg så lige rendte ind i et andet problem at der fra
starten af har været løs forbindelse i mit tlf stik på væggen er en anden
side af sagen, fejlmeldete stikket hos tdc, får teknikker ud og kigger på
det på fredag så er forhåbenlig tele2 køreklar på fredag. Telf'en kan man få
klartone i hvis man vrikker i stikket, men skillefiltret og modemet vil ikke
være med til det, undre mig ind imellem hvad de forrige lejre har lavet med
det stik, har med jævne mellemrum haft teknikkere på det stik. Hvor derimod
jeg kender en der har bootown adsl, han skulle være konventert tirsdag blev
det ikke, så han har stået uden net idag og hvornår han kommer online igen
må guderne vide.

Hygge

Dorthe

Fra : Henrik

Dato : 04-09-03 07:14

Ja! dem som ikke har fattet hvordan tingene hænger sammen endnu, må da være
ualmindelige tunge i det.

Mvh
Henrik
www.bergs.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 07:20

.. hvis det er tilfældet så havde TDC jo heller ikke behøvet at
> skynde sig .. bare finde en eller anden lam undskyldning for at holde på
> deres kunder i et par måneder mere ..

Naturligvis er det ikke noget TDC bare "finder på". Det er jo ikke en
børnehave
Jeg skulle skifte TIL TDC men pga deres EDB problemer kunne måtte jeg også
vente længere end beregnet, så det er begge veje det gælder. Desuden kom
udstyret i mit tilfælde også først efter konverteringen var gået igennem.
Jeg siger ikke at det er iorden at TDC har så store problemer med deres EDB
at de ikke kan overholde hvad de lover, men jeg synes det er mærkeligt at
begynde at beskylde dem for at "finde på" og lyve om det, bare for at holde
på kunderne i et par uger længere....

bare lige mit B7....

/Morten

Fra : Anders S....

Dato : 04-09-03 07:50

Tele2 kan bare købe og opstille deres eget udstyr rundt om i landet, hvad er
problemet?

Skal TDC ansætte 100 mand i 2 måneder fordi et eller andet firma laver en
kampagne de ikke kan håndtere?

NIX.

Hold op med at pive og køb din ADSL hos et ordentligt firma der ikke er
bundet op hos andre udbydere.

Fra : Bernhard Ege

Dato : 04-09-03 08:37

"Anders S...." <ankr@ducks-corner-fjerndette.dk> wrote in message
> [...]
> kampagne de ikke kan håndtere?
>
> NIX.
>
> Hold op med at pive og køb din ADSL hos et ordentligt firma der ikke

Tele2 gør da det eneste rigtige ved at lade det hårde arbejde blive lagt
ud til TDC og dermed bruge TDC's resourcer. Det er da utrolig meget
billigere end at skulle lægge hardware ud alle steder som du foreslår.
Men det fatter du nok ikke.

Din holdning gør det netop nemt for store firmaer at have monopol
(næsten da). Konkurrence skal til for at få prisen ned. Du kan
formodentlig senere glæde dig over at prisen på dit TDC abb. bliver sat
ned udelukkende fordi alle andre udbydere kan levere billigere. Du køber
sikkert også kun Intel maskiner

Og det lader til at Tele2 har en aftale med TDC om at alle skulle være
konverteret inden den 1. oktober. Lad os da håbe det bliver gjort så vi
kan glæde os over at være skilt fra hinanden

mvh Bernhard

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-09-03 09:18

Anders S.... wrote:
> Hold op med at pive og køb din ADSL hos et ordentligt firma der ikke er
> bundet op hos andre udbydere.

... Eller hav en anelse tålmodighed ..

// Hans - med en velfungerende 1Mbit fra Tele2..
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Henrik

Dato : 04-09-03 15:09

"Anders S...." <ankr@ducks-corner-fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet?
>
> Skal TDC ansætte 100 mand i 2 måneder fordi et eller andet firma laver en
Som TDC ikke kan håntere mener du vel.

> NIX.
>
> Hold op med at pive og køb din ADSL hos et ordentligt firma der ikke er
> bundet op hos andre udbydere.

Ikke muligt her! alle skal igennem TDC

Fra : Anders S....

Dato : 05-09-03 14:19

">> Som TDC ikke kan håntere mener du vel.

Ok Tele2 kan jo så love ADSL inden 14 dage til de første 100000 kunder, og
derefter skyde skylden på TDC.

MVH
Anders

Fra : The Tulip

Dato : 05-09-03 20:27

> Ok Tele2 kan jo så love ADSL inden 14 dage til de første 100000 kunder, og
> derefter skyde skylden på TDC.

Ja .. det mener jeg faktisk også ! ...

Den første konverteringsdato jeg fik kom i et brev fra TDC .. så skriver
Tele2adsl at datoen ikke holder ., ja okay ,. det kan jo være Tele2 der ikke
kan blive klar ( det er det sikkert ) ., men alligevel siger både
kundeservice og breve fra tele2 at det er TDC der ikke kan klare presset af
de kunder der smutter .. og så er det at jeg mener ., hvis TDC har vist i 3
måneder at jeg skulle flyttes til tele2 . så er det virkelig en lam
undskyldning at der er rod i deres IT system.. Det havde der vel også været
ved den første konverteringsdato ? .,eller hvad ???

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

Fra : KsNa

Dato : 04-09-03 16:58

"The Tulip" <dont.reply@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

datoen
> og det er dem der skulle have sendt udstyret, hvordan er det lige at det

Hvis de ikke har fået leveret den mængde udstyr, som de har bestilt fra
deres leverandør, er det vel leverandøren der skal skydes på.

Nååår nej, det er da TDC, de får alligevel skylden for alt, så det kan de da
også få denne gang.

Kim

Fra : Kadann

Dato : 05-09-03 00:11

*snip*

Lige mit indlæg til problematikken TDC vs. Tele2.

Jeg har tidligere været ansat i en af de store ADSL-udbydere, og er nu ansat
hos TDC, hvilket som sådan er sagen udvedkommende, da jeg skriver min
personlige mening, og ikke firmaets holdning.

Anyways.. Under min ansættelse hos den anden udbyder, sad og med salg under
det første, store ADSL-rush der kom i Danmark.. dengang hastighederne hed
64/64 KBit og 128/128 KBit.

Jeg kan fortælle, at vi blev mere eller mindre trænet til at kaste skylden
på TDC hver gang der gik noget galt, ligegyldigt om det så virkelig var
TDC's skyld, eller om det bare var min tidligere arbejdsplads' skyld.

Så, den med at man får en masse gode historier fra Kundeservice kender jeg
100%, fordi jeg var en af dem der sad og fortalte "mellem os to", at det
rent faktisk var TDC's skyld og vi jo bare kæmpede en ulige kamp mod det
store, væmmelige monopol.

Hvad jeg så vidste i forvejen og senere har fået bekræftet, er jo at TDC
ikke er så slemme som folk gør det og at de leverer en god vare i langt de
fleste tilfælde, hvilket de jo ikke er de eneste om.

Min pointe er, at man bør ikke tage alt for gode varer fra Kundeservice og
andre funktioner hos en udbyder, fordi folk bliver trænet til at skyde
skylden videre.. og hvad er mere oplagt end at skyde skylden på det store
selskab, som i forvejen er et mål.

Så, ta' en valium, få oprettet jeres ADSL hos Tele2 og så ta' den derfra.
Det kan være de leverer et godt produkt, men indtil videre, ser det jo ud
til at der er mange der er utilfredse.. om det så er pga. den lange
leveringstid eller startproblemer, vil tiden jo vise.

/Bruno

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 05-09-03 10:50

"Kadann" <nospam-kadann@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> andre funktioner hos en udbyder, fordi folk bliver trænet til at skyde
> skylden videre.. og hvad er mere oplagt end at skyde skylden på det store

TDC skriver jo selv til kunderne, at fejlen er deres. Så der er vel ikke
tale om at kundeservice giver skylden videre?

Jeg tror at TDC bare har, enten undervurderet Tele2's kampagne eller bare
slet ikke har den overkapacitet der skal til for at klare en sådan kampagne,
hvilket jo i sig selv er naturligt nok, da ingen firmaer kan køre et
effektivt firma med en kæmpe overkapacitet.

> /Bruno

Nicolai

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-09-03 14:42

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror at TDC bare har, enten undervurderet Tele2's kampagne eller bare
> slet ikke har den overkapacitet der skal til for at klare en sådan
kampagne,

Nu har jeg snart nævnt dette 100 gange...
TDC skal ikke vurdere Tele2's kampagne. Tele2 skal varsle forventet salg 7
kvartaler i forvejen, så TDC kan bemande ind efter det.
http://www.itst.dk/image.asp?page=image&objno=130050184

Fra : jan larsen

Dato : 05-09-03 16:08

> [...]
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Ja og du kommer sikkert til at nævne det 1000 gange til selv om vi skifter
til TELE2ADSL

Jan Larsen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 15:58

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@sol.dk> wrote in message

> TDC skriver jo selv til kunderne, at fejlen er deres. Så der er vel ikke
> tale om at kundeservice giver skylden videre?

Kilde/bevis?

Hvis du snakker om det brev om EDB problemer vi har hørt om før er det ikke
et bevis.

mvh
/Kasper

Fra : Bernhard Ege

Dato : 05-09-03 18:04

"Kasper Bergh" <kaz@want-no-spam-own.web.id> wrote in message
> [...]
> store

> Kilde/bevis?
>
> Hvis du snakker om det brev om EDB problemer vi har hørt om før er det

Et skriftligt af TDC underskrevet brev til en slutbruger hvis indhold
beskriver problemer med TDC IT-systemer som årsag til forsinket levering
af Tele2 ADSL er da en rimelig kilde. Muligvis ligefrem et bevis.

Hvis du vil se det kan du jo bare tilmelde dig til Tele2ADSL

mvh Bernhard

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 18:25

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message
> [...]
> beskriver problemer med TDC IT-systemer som årsag til forsinket levering
> af Tele2 ADSL er da en rimelig kilde. Muligvis ligefrem et bevis.

Hvis du havde læst Henrik's tråd tidligere ville du vide hvorfor det brev
intet er værd. Det beskriver en 8 dags forsinkelse som skyldes nogen IT
problemer. Det giver ingen baggrund for (som nogen folk tror) at konkludere
at alle deres måneders ventetid skyldes en EDB fejl hos TDC. Jeg er faktisk
lidt chokeret over hvordan (nogen) folk bruger en reel undskyldning for en
reel (lille) fejl til at kaste sig over et selskab som frådende ulve og
beskylde dem for alverdens lort - uden et ENESTE bevis herpå. Hvis ikke de
producerer det bevis har de intet at brokke sig over på den konto.

> Hvis du vil se det kan du jo bare tilmelde dig til Tele2ADSL

Nej tak - jeg har ikke ADSL ej heller har jeg tænkt mig at få det hvis jeg
kan undgå det. Der er alternativer.

mvh
/Kasper

Fra : Erik Thomsen

Dato : 05-09-03 18:29

On Fri, 5 Sep 2003 16:57:40 +0200, "Kasper Bergh"

Kilde/bevis din påstand

Erik

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 19:11

"Erik Thomsen" <ebt@tdcadsl.dk> wrote in message

Kundeservice

> Kilde/bevis din påstand

Kilde til hvad? Hvis du mener at jeg siger at brevet ikke er et bevis
henviser jeg til den tidligere tråd hvor jeg diskuterede emnet med Henrik.
Det omtalte brev som nogle mennesker har modtaget omhandler kun en 8 dages
udsættelse fra en specifik dato til en anden og er derfor naturligvis ikke
bevis på at TDC har skylden for den øvrige ventetid Tele2 kunder har været
udsat for. Brevet som Henrik fremviste ligger næppe længere i dk.binaer ( i
hvert fald ikke på TDC's server, men måske en anden kan finde og reposte
det).

mvh
/Kasper

Fra : Claus O

Dato : 05-09-03 20:00

> [...]

> bevis på at TDC har skylden for den øvrige ventetid Tele2 kunder har været

OG DET HAR DU SAGT IKKE MINDRE END 1010 GANGE NU!!!
OG DU VED IKKE EN SKID MERE END ALLE ANDRE!!!
og lad os så blive fri for samme udsagn 1010 gange mere!!!

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 05-09-03 20:03

In article <bjamfs$pop$1@sunsite.dk>, Claus O wrote:

> OG DET HAR DU SAGT IKKE MINDRE END 1010 GANGE NU!!!
> OG DU VED IKKE EN SKID MERE END ALLE ANDRE!!!
> og lad os så blive fri for samme udsagn 1010 gange mere!!!

Kunne vi så ikke få lidt dokumentation for TDCs ansvar i forsinkelserne
i stedet for at folk opfører sig som fornærmede børn fra en vuggestue?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Q: How do you save a drowning lawyer?

Fra : The Tulip

Dato : 05-09-03 20:38

> Kunne vi så ikke få lidt dokumentation for TDCs ansvar i forsinkelserne
> i stedet for at folk opfører sig som fornærmede børn fra en vuggestue?

Kan du komme med nogen beviser der taler for de modsatte ??

I starten af denne tråd finder du mit grundlag for at vurdere at det er TDC
der holder på kunderne .. hvis du selv er ved at skifte til tele2adsl ., og
eller har fået alle brevene ., snakket med alle kundeservice medarbejderne
.., SAMT læst denne gruppe .., så kunne det jo være at du ville holde med mig
?

Det er jo næppe muligt at ringe til en ansvarshavende hos TDC og få ham til
at offenligt fortælle at det hele er TDC's skyld ..

Det sidste brev jeg har fået fra TDC er det afgørende bevis i min påstand .,
( den med IT-systemerne ) .. jeg vil fastholde ., til en hver tid ., at
Tele2adsl hele tiden har lagt skylden på TDC .. og brevet viser jo helt
sikkert at TDC har problemer ..

~~Frank .,
--
Sarkasme er blot endnu en del af vores kundeservice...

Fra : Claus O

Dato : 06-09-03 11:06

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote

> Kunne vi så ikke få lidt dokumentation for TDCs ansvar i forsinkelserne
> i stedet for at folk opfører sig som fornærmede børn fra en vuggestue?

Nu kender jeg ikke indgående til Telia, men du plejer altid at drage
Telias bogholderi ind i debatten (den berømte børnehave
http://www.fbr.dk/det_mener_vi/presse/alle/presse073/) men denne
gang er det åbenbart en anden Telia afdeling du forsøger at skabe
lidt reklame for.
Hvilken afd. i Telia er det I kalder vuggestuen? du er sikker på ikke
den snart skal have nyt navn?
http://www.fbr.dk/det_mener_vi/presse/alle/presse085/

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 06-09-03 11:43

In article <bjcbhh$ii2$1@sunsite.dk>, Claus O wrote:

> Nu kender jeg ikke indgående til Telia, men du plejer altid at drage

Det ville have været kortere, hvis du blot havde skrevet "Jeg kan ikke
dokumentere noget og magter ikke at føre en debat"

--
Andreas Plesner Jacobsen | You have an ability to sense and know higher truth.

Fra : Claus O

Dato : 06-09-03 11:57

> [...]

> dokumentere noget og magter ikke at føre en debat"

Det ville have været kortere, hvis du blot havde skrevet "Jeg kan ikke
dokumentere noget men jeg mener vi kalder Telia´s administration for vuggestuen"

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 06-09-03 12:00

In article <bjcehr$v7$1@sunsite.dk>, Claus O wrote:

> Det ville have været kortere, hvis du blot havde skrevet "Jeg kan ikke
> dokumentere noget men jeg mener vi kalder Telia´s administration for
> vuggestuen"

Jeg har ikke noget problem med at du vil debatere min arbejdsgiver, men
gider du holde det til tråde, hvor det har relevans, så jeg har mulighed
for at deltage i andre tråde uden at komme i klammeri med min
ansættelseskontrakt?

--
Andreas Plesner Jacobsen | snappy repartee:

Fra : Claus O

Dato : 06-09-03 12:09

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote

e uden at komme i klammeri med min
> ansættelseskontrakt?

Kan først vurderes når du fremligger noget dokumentation herfor......

Fra : Allan Joergensen

Dato : 06-09-03 11:47

Claus O <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> Telias bogholderi ind i debatten (den berømte børnehave
> http://www.fbr.dk/det_mener_vi/presse/alle/presse073/) men denne

"... siger telepolitisk medarbejder i Forbrugerrådet Anders Hjorth Jensen til
TV2 Nyhederne torsdag den 6. februar 2003 kl. 22.00"

> http://www.fbr.dk/det_mener_vi/presse/alle/presse085/

"... siger Anders Hjorth Jensen fra Forbrugerrådet til TV2/Lorry torsdag
den 20. februar 2003."

Kunne du ikke i det mindste hive nogle lidt nyere historier frem?

--
Allan Joergensen

"Take over for us!"-Yakko "No way!"-Wayne "Way!"-Yakko

Fra : Claus O

Dato : 06-09-03 11:55

"Allan Joergensen" <allan@nowhere.dk> wrote

> Kunne du ikke i det mindste hive nogle lidt nyere historier frem?

Til hvilket formål?

Telia ER OG BLIVER DANMARKS DÅRLIGSTE

sidste år, i år og næsten og næste og næste år
når man måler klager i forhold til kunder, ja ok
Tis og Pisfirmaet er naturligvis heller ikke "ringe"........

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 20:04

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

> OG DET HAR DU SAGT IKKE MINDRE END 1010 GANGE NU!!!

Ja jeg undrer mig også over at nogen folk er for tugnemme til at forstå det
første, anden eller fente gang jeg skriver det.

> OG DU VED IKKE EN SKID MERE END ALLE ANDRE!!!

Tja - er det ikke netop hvad jeg siger? Men det er heller ikke mig der
påstår at jeg har bevis for noget som helst - tværtimod.

> og lad os så blive fri for samme udsagn 1010 gange mere!!!

Gerne - betyder det så også at vi slipper for de ubegrundede anklager,
hvinen og hylsen som denne gruppe er blevet fyldt med? For ellers hjælper
det jo ikke noget.

mvh
/Kasper

Fra : Erik Thomsen

Dato : 05-09-03 21:24

> [...]
>hvert fald ikke på TDC's server, men måske en anden kan finde og reposte

Du påstår nok så fredigt at det efterhånden meget omtalte brev ikke er
et bevis, selvom flere andre herinde påstår det er et bevis. Og når
jeg tænker over hvor hård du er til at forlange at folk skal bevise
det ene og det andet, så synes jeg det er rimeligt at du beviser at
brevet ikke er et bevis. Det er ikke nok at du bare bliver ved med at
henvise til dig selv. Bevis eller undskyld.

Erik

Fra : Kasper Bergh

Dato : 05-09-03 22:02

> [...]
> brevet ikke er et bevis. Det er ikke nok at du bare bliver ved med at
> henvise til dig selv. Bevis eller undskyld.

Kære Erik

Nu er det jo ikke mig der frejdigt slynger vilde anklager om mig mod
selskaber uden at levere beviserne derfor. Derfor ligger bevisbyrden heller
ikke på mig. Såre simpelt.

Derudover vil jeg da gerne vise dig brevet men nu er det jo ikke mig der har
modtaget det - men jeg er da sikker på at Henrik (eller en af de andre der
gerne kaster beskyldninger omkring sig) hellere end gerne vil sende det til
dk.binaer igen så vi kan få syn for sagen. Det kan vel ikke være et problem
for dem, medmindre de har noget at skjule ved ikke at poste det.

Og så må jeg nok sige at du virker som en ren Troll - så hvis du ikke hæver
dit niveau bliver det EOD herfra. Jeg kan ikke diskutere med en person jeg
ikke kan andet end grine af.

mvh
/Kasper

Fra : Erik Thomsen

Dato : 06-09-03 04:55

> [...]
>dit niveau bliver det EOD herfra. Jeg kan ikke diskutere med en person jeg

Du påstår nok så frejdigt at det efterhånden meget omtalte brev ikke
er et bevis. Det er såmænd bare det jeg beder dig om at bevise. Men
det kan du måske ikke? Jeg har læst brevet og efter min mening er det
et fint bevis, på at TDC påtager sig det fulde ansvar for den sidste
forsinkelse.
Når du nu skriver EOD, så virker det bare som om at dine argumenter
slipper op, du havde ikke selv regnet med at der stillet de samme krav
til dig om dokumentation, som du stiller til andre.
Hvad du mener med at jeg er en ren Troll, det ved jeg ikke, men jeg
ved til gengæld, at du ikke opfører dig ordentligt.
En rigtig god leveregel er at man altid behandler andre, som man gerne
vil behandles af dem.
Med håbet om at du tænker dig om, inden du igen kræver bevis af andre,
når du ikke selv kan bevise dien egne postulater,

Erik

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-03 08:15

Som kasper nu har sagt en del gange, så er det da dem der kommer med
beskyldningerne som skal bevise deres påstand og IKKE omvendt. Jeg vil da
holde med Kasper i, at et brev, hvori TDC undskylder at deres EDB har været
nede og som koster en 8 dages forsinkelse, IKKE beviser at der ligefrem er
TDC's politik at opfinde diverse undskyldninger for at "holde" på kunderne
og genere Tele2 mest muligt og yderligere beviser det da heller ikke at TDC
"nok" har haft EDB problemer altid og det har været skyld i forsinkelserne.

At påstå at et det brev beviser at TDC nok altid har haft EDB problemer og
de er skyld i de evige forsinkelser er jo injurier og skal underbygges at
"rigtige" beviser hvis det skal bruges til noget fornuftigt.

Der bliver slynget omkring sig med beskyldninger herinde om at TDC er åhhh
så onde og usamarbejdsdygtige fra personer der IKKE aner en rygende fis om
hvordan forretningsgangen er hos selskaber som Tele2 og TDC. Det eneste
relevante udsagn i denne tråd kom fra Martin Højriis Kristensen

"
[...]

Men det skider folk højt og flot på. Det er ingen der tror på at Tele2 måske
har foregnet sig og ikke givet en ordenlig melding til Tele2 om deres
forventninger til kampagnen. JEG ved naturligvis heller ikke hvordan det er
foregået, men jeg sidder da ikke og peger fingre som nogen herinde gør uden
at vide hvordan tingene hænger sammen.

/Morten

Fra : Henrik

Dato : 06-09-03 14:50

> Og så må jeg nok sige at du virker som en ren Troll - så hvis du ikke
hæver
> dit niveau bliver det EOD herfra. Jeg kan ikke diskutere med en person jeg
> ikke kan andet end grine af.

Og du er ikke bange for at ryge i denne kategori selv ?

Henrik

Fra : rea721

Dato : 06-09-03 06:15

Kasper Bergh wrote:

> Brevet som Henrik
> fremviste ligger næppe længere i dk.binaer ( i hvert fald ikke på
> TDC's server, men måske en anden kan finde og reposte det).

Kan evt findes via news.readfreenews.net

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Kadann

Dato : 06-09-03 09:57

> [...]
> hvilket jo i sig selv er naturligt nok, da ingen firmaer kan køre et
> effektivt firma med en kæmpe overkapacitet.

Nu kan du jo evt. prøve at læse de andre tråde igennem og se hvor mange der
har fået oplyst at det er TDC's skyld via Tele2s kundeservice. Jeg mener
ikke jeg har snakket om breve eller andet godt i mit indlæg, men kun har
forklaret min oplevelse med at være ansat i en internetudbyders
kundeservice.

Ud fra hvad jeg kan se, så tager TDC ansvaret for forsinkelsen på de 8 dage
(der henvises til Henriks tråd), ikke noget andet. At du så tolker det som
om at TDC tager ansvaret for at Tele2 kører en dårlig forretning og ikke
overholder deres aftaler, må vist stå for egen regning.

Men, læs mit indlæg igen, og forstå at jeg siger at man ikke skal tage alt
for gode varer fra _kundeservice_, jeg nævner intet om breve, signalflag,
røgsignaler eller brevduer, men _kundeservice_ .. Står det så klart nu?

/Bruno