idle time ??
Fra : www.mypuzzle.dk

Dato : 03-09-03 22:20

Hejsa!

Jeg er ved at få fnidder!!!

Jeg har en adsl linie ved TDC. Virker egentligt OK men smider mig af efter
ca 5 minutters inaktivtivitet. !

Selv om jeg sætter "idle time before hanging up" til f.eks 24 timer eller
"never2 slår den det automatisk over på 5min så snart jeg kobler mig på
nettet.

Hvad skal jeg gøre for at opretholde linien?

Mvh Per
www.mypuzzle.dk

Fra : Jesper Skriver

Dato : 09-09-03 13:36

On Wed, 3 Sep 2003 23:19:59 +0200, www.mypuzzle.dk wrote:
> [...]
> nettet.
>
> Hvad skal jeg gøre for at opretholde linien?

Kontakter din microsoft support leverandoer.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer