Sidste 10 brugere på intranet eller hvem d~
Fra : Salva

Dato : 03-09-03 22:15

Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne se hvem der er inde på vores
intranet eller hvem de sidste 10 brugere har været.
Er dette muligt? Nogen der har et link...

Vi bruger Win2k server med AD og IIS5.x

Salva

Fra : Falcon

Dato : 04-09-03 14:19

> Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne se hvem der er inde på vores
> intranet eller hvem de sidste 10 brugere har været.
> Er dette muligt?
Ja - Du kan snuppe deres IP og gemme den i en database med både tidspunkt og
varighed.
>Nogen der har et link...
Desværre ikke

mvh
Falcon
www.it-nordjylland.dk

Fra : ///JJ

Dato : 04-09-03 14:48

Fra : Thomas Due

Dato : 05-09-03 06:51

///JJ wrote:

> [...]

Du finder et par rimeligt grundige artikler om emnet her:
http://www.asp101.com/resources/active_users.asp
http://www.asp101.com/articles/john/activeusers/active_users_2.asp

--
Thomas Due
Software Developer

Fra : Salva

Dato : 05-09-03 18:07

> Du finder et par rimeligt grundige artikler om emnet her:
> http://www.asp101.com/resources/active_users.asp
> http://www.asp101.com/articles/john/activeusers/active_users_2.asp

Tak for linkene. Dem vil jeg kigge nærmere på.

-Salva

Fra : Salva

Dato : 05-09-03 18:06

> [...]
>
> <%
> dim user, logintime
> user = request.servervariables("http_auth")

Tak for scriptet men jeg er ikke den store koderhaj. Jeg har dog gemt dit
script hvis det er :)