sted til hvor men kan Udstilling
Fra : Klaus Emilius

Dato : 03-09-03 21:28

I'm a Rolling Piece of Art.
mere end 5000 kunst links, Udstilling, Net Galleri,
Salg at billeder & kunst.........

www.kunstbien.webbyen.dk kunstbien . dk er på vej om ?... det kan jeg ikke
sige lige nu .... den er kun ved at blive bygget lige nu
af : Klaus Emilius

jeg søger også et sted til en Udstilling lige nu kun i århus amt

er der en her der kender et sted til hvor men kan Udstilling ..............

har 40 stk. lige nu. og de er lige kommen hjem fra Udstilling i postvongen i
allingåbro

så sige ikke at jeg holder fri inden for digitalkunst

er digitalkunstner i har jeg lavet ca 55 stk. og alle er på foto og i alu
ramme

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 13:01

"Klaus Emilius" <kunstbien@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> I'm a Rolling Piece of Art.
> mere end 5000 kunst links, Udstilling, Net Galleri,
> Salg at billeder & kunst.........
> jeg søger også et sted til en Udstilling lige nu kun i århus amt

Hej Klaus

prøv på sønderhald kommune i Auning, jeg mener at de tager kunst ind i deres
udstilling, men ellers kontakt Auning skole og frede beck, det er hvad jeg
lige kan komme i tanke om. og djurslands bank i Auning

Ole