1720-Hard Drive Detects Imminent Failure
Fra : Morten

Dato : 03-09-03 21:33

Hej!

Min Compaq Presario 7000 er begyndt at melde fejl (se subject)

ved hver start/genstart. Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Mvh.

Morten Foldager

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-09-03 21:50

Den Wed, 03 Sep 2003 20:32:34 GMT, Morten <gramfoldager@remnrdc.dk>
skrev:

>Hej!
>
>Min Compaq Presario 7000 er begyndt at melde fejl (se subject)
>
>ved hver start/genstart. Nogen der har et bud på hvad det kan være?

http://h18000.www1.hp.com/support/techpubs/customer_advisories/8361.html

Her står der at du skal tage backup og få disken skiftet.

Jeg har også læst at det kan have noget med en fejl i firmwaren på hd'en
at gøre, men det bedste råd er: backup + ny disk.

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
--
Det er en muldvarp på motorcykel!
Hvad er det, der er småt, sort og meget hurtigt?

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-09-03 21:53

Den Wed, 03 Sep 2003 22:49:40 +0200, Michael Pilgaard <mipi@image.dk>
skrev:

>Jeg har også læst at det kan have noget med en fejl i firmwaren på hd'en
>at gøre, men det bedste råd er: backup + ny disk.

PS. Undersøg om der er garanti på disken.

PPS. gruppen: dk.edb.hardware.drev havde været det rigtige sted. : -)

Fra : Morten

Dato : 04-09-03 19:07

Michael Pilgaard <mipi@image.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg har også læst at det kan have noget med en fejl i firmwaren på hd'en
> at gøre, men det bedste råd er: backup + ny disk.

Hej og tak For hjælpen

Backup er lavet (gør jeg jævnligt) og ny hd bestilt

Mvh. Morten