H.I. Wolf - Sognepr
Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 03-09-03 21:19

Er i gang med korrektur på FT-1845 Navr Sogn, Ringkøbing Amt.

Her finder jeg Sognepræst H.I. Wolf, født cirka 1809 i Vordingborg.

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, som kan slå hans fulde navn op
for mig?

På forhånd tak og med venlig hilsen,

Ejvind Vestergaard
Toronto

Fra : Bodil Madsen

Dato : 04-09-03 07:40

iflg. Wiberg: Hans Jacob Frederik Christian Wolf født Vdbg 11.5.09
mvh
Bodil Madsen

Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 04-09-03 18:36

On Thu, 4 Sep 2003 08:39:51 +0200, Bodil Madsen <annabodil@nyraad.net>
wrote:

>iflg. Wiberg: Hans Jacob Frederik Christian Wolf født Vdbg 11.5.09
>mvh
>Bodil Madsen

Tusind tak.

Mvh,
Ejvind Vestergaard

Fra : Bent Skaarup Pederse~

Dato : 04-09-03 08:53

Ejvind Vestergaard <vestergaard@canada.com> wrote in message news:<vriclvcf4mli4pcq2chuj6ea5ulr6shvq9@4ax.com>...
> [...]
>
> Her finder jeg Sognepræst H.I. Wolf, født cirka 1809 i Vordingborg.
>
> Der skulle vel ikke være en venlig sjæl, som kan slå hans fulde navn op

En søgning på nettet gav mange præster, der hed Wolf - men mon ikke
dette er den rigtige på www.virgo-fyn.dk:
Hans Jacob Christian Frederik Wolf - sognepræst for Naur og Sir - viet
i Gislev 13.2.1838 - Christiane Henriette Colding
Med venlig hilsen - Bent Skaarup Pedersen

Fra : Christina

Dato : 04-09-03 14:45

Hans Jakob Frederik Christian Wolf's parents were Peder Rudolf Wolf and
Ragnhild Karoline Marianne Bock. Hans is a descendant Jakob Wolf of
Odense. I do have more information, if this is the person you're looking
for.

Christina

Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 04-09-03 18:48

On 4 Sep 2003 00:53:10 -0700, beskpe@hotmail.com (Bent Skaarup Pedersen)
wrote:

> [...]
>i Gislev 13.2.1838 - Christiane Henriette Colding
>Med venlig hilsen - Bent Skaarup Pedersen

Ganske nydeligt. Mange tak for assistancen.

I FT-1845 Naur Sogn er Christiane Colding død, og han sidder han som
enkemand med en søn og en datter på henholdsvis 7 og 2 år.

Mvh,
Ejvind Vestergaard

Fra : Holger Hertzum-Larse~

Dato : 25-09-03 08:25

hej. han hedder Hans Jacob Frederik Christian Wolf født Vordingborg
11/51809. Far Peder Rudolph Wolf, mor Caroline Mariane Ragnhild Buch.