Lexmark Z25 fryser
Fra : TDJ

Dato : 03-09-03 20:31

Nogen som har oplevet at printjobs i Lexmark Z25 (Win2K) bliver
udprintet OK .. men Windows opdager aldrig at printeren er "færdig" og
bliver ved med at hænge i samme printjob. Uanset hvad man gør kan
den ikke lokkes til at starte igen, før en genstart af puteren.

¤/()#)=¤/(#) irriterende.

Fra : René Hansen

Dato : 10-09-03 15:04

TDJ <myicq@gmx_fjernmig_.net> wrote in news:Xns93EBDAF41A6B1tdjtdjtdj@
212.54.64.135:

> [...]
> bliver ved med at hænge i samme printjob. Uanset hvad man gør kan
> den ikke lokkes til at starte igen, før en genstart af puteren.

Ja. Har du andre USB-enheder tilsluttet? Jeg oplevede at, hvis mit
tastatur eller mus sad på samme USB-hub, lavede printeren samme nummer
som du beskriver.

-R