Skript til at give billeder karakter
Fra : Christian Bagger

Dato : 03-09-03 17:01

Er der nogle der har et skript til at give billeder karakter? Fx
sådan at man kan trykke 1 - 10 om hvor pænt billedet er...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-09-03 18:09

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Arne Feldborg

Dato : 03-09-03 23:11

Christian Bagger <Scooter-planet@scooter-planet.dk> skrev Wed, 3 Sep
2003 16:00:37 +0000 (UTC)

>Er der nogle der har et skript til at give billeder karakter? Fx
>sådan at man kan trykke 1 - 10 om hvor pænt billedet er...

Såvidt jeg husker er netop den funktion indbygget i Coppermine.

http://www.chezgreg.net/coppermine/

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred