Pludselig go'nat . ?
Fra : [Anders And]

Dato : 03-09-03 16:06

Davs derude.

Kan ikke huske, hvordan/hvornår det startede, men min WinXP PRO har
et underligt nedlukningsproblem :

Når jeg har sagt 'JA' til at Lukke Computeren, ser det ud som om, den lukker
alm. ned, men den skifter til en blålig baggrund (alle ikoner og div. fra
skrive-
bordet ER væk) .. det eneste, der er at se, er min musemarkør - den kan
jeg køre rundt med, som det passer mig, så den låser ikke maskinen.

Sådan står den i ca. 1½-2 min. og SÅ lige pludselig er det som om, der er
een, der tager strømmen. Den lukker ikke "stille og roligt" ned - det er som
om, den dør efter disse 1½-2 min.

Det har så bevirket (tror jeg), at jeg ca. hver 3. gang, den booter, skal
undersøge min disk for konsistens, hvilket OGSÅ er træls ..

... især hvis mit nedlukningsmysterie er ved at slå min disk ihjel :(

Er der nogen, der har prøvet lign. eller ved noget om dette problem?

:: I can't live without my computer .. I think ::

Fra : Anon

Dato : 04-09-03 22:32

"[Anders And]" <mouse@andeby.dk> wrote in message
> Kan ikke huske, hvordan/hvornår det startede, men min WinXP PRO har
> et underligt nedlukningsproblem :

Måske følgende:
http://www.microsoft.com/security/antivirus/nachi.asp
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&familyid=2354406C-C5B6-44AC-9532-3DE40F69C074