TDC --> Tele2adsl --> Jubiiiii
Fra : BoS.

Dato : 03-09-03 09:17

Ja, så skete det. Jeg er blevet overflyttet.

Bestilte 27. maj og skulle have haft det 2. juli

Dernæst blev det ændret til 1. september. Nu har jeg så endelig fået det (d.
3 september)

2mbit.(har testet hastigheden) Endelig kan jeg sige, at jeg ikke spytter
penge i TDCs latterlige 60 sekunders "hvad kan vi gøre for dig" reklamer.

TDC bruger næsten en mia. kr hvert år på markedsføring... De preller af på
mig

mvh Bo

Fra : Henrik

Dato : 03-09-03 09:35

Heldige asen!

mvh
Henrik
www.bergs.dk

Fra : S. Andersen

Dato : 03-09-03 09:57

"BoS." <elskak@hotmail.com> wrote in message
> 2mbit.(har testet hastigheden) Endelig kan jeg sige, at jeg ikke spytter
> penge i TDCs latterlige 60 sekunders "hvad kan vi gøre for dig" reklamer.

En del af pengene ryger skam stadig ned i TDC's kasse !

Hyg dig !

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 03-09-03 10:15

> Bestilte 27. maj og skulle have haft det 2. juli
> Dernæst blev det ændret til 1. september. Nu har jeg så endelig fået det
(d.
> 3 september)

Og hvad siger det dig om din nye ISP?

> TDC bruger næsten en mia. kr hvert år på markedsføring... De preller af på
> mig

Hehe, javel ja =)

Jeg må nok tilkendegive at TDC uden tvivl er det firma jeg har haft mindst
bøvl med, hvad det måtte være mobil, telefon eller internet. Der har
simpelthen ALDRIG været noget. Jeg har efterhånden været i en del
teleselskaber, og det eneste der ikke har røvrendt mig, er TDC og så nu
Telmore. Fastnet og internet er samme historie - her prøvede tiscali at
klemme ekstra penge ud af mig for en periode to måneder efter jeg havde
solgt mit modem og haft Stofa i samme periode =)

Da jeg bestilte ADSL hos TDC, fik jeg alt udstyr med hjem samme dag og
betalte ikke en klink. Jeg fik også en dato for aktivering. Derefter fulgte
et opkald et par dage efter, hvor det blev tjekket at jeg havde alt det
nødvendige udstyr, samt hvordan det hele skulle sættes op - derudover fik
jeg også nogle forskellige telefonnumre til support osv. En uge før min
forbindelse trådte i kraft ringede de så igen og gentog delvist første
smøre, dog med nogle nye fifs og lignende. Det sidste opkald fik jeg en uge
efter min forbindelse var taget i brug (som virkede præcist på den dato de
havde sagt) og spurgte hvorledes det kørte og om jeg havde haft nogle
problemer. Også denne gang fik jeg supportnumrene osv. Hvis ikke det er
service, ja så ved jeg ikke hvad er - jeg kan kun forestille mig, at hvis
Tele2 skal overgå den, må de udbyde en røvtørrerservice =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Henrik

Dato : 03-09-03 10:27

Ja det kan du så glæde dig over, mens han glæder sig over at han har en
2Mbit til mindre end det du giver for en 1Mbit
Men service og flercifrede million reklamer skal jo betales af nogen.

Mvh
Henrik
www.bergs.dk

"Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> skrev i en
meddelelse news:3f55b11c$0$48903$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : S. Andersen

Dato : 03-09-03 10:37

"Henrik" <henrik@"fjern"bergs.dk> wrote in message
> Ja det kan du så glæde dig over, mens han glæder sig over at han har en
> 2Mbit til mindre end det du giver for en 1Mbit
> Men service og flercifrede million reklamer skal jo betales af nogen.

Og vi griner den dag hans ADSL går ned. Og der ingen service er til at løse
hans problem.

Fra : Henrik

Dato : 03-09-03 10:40

Ja grin i bare

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 11:23

"S. Andersen" <na@na.na> wrote in message

> Og vi griner den dag hans ADSL går ned. Og der ingen service er til at
løse
> hans problem.

Typisk svar der lugter af misundelse.
Har altid haft TDC og har ikke haft andet end bøvl med deres kundeservice.

Bliver flyttet til Tele2 her om en uge og kan kun sige at jeg glæder mig.
Mit valg: Bliver hos TDC, får dårlig kundeservice og betaler meget, eller
flytter til Tele2, får stadig dårlig kundeservice men billigt Internet.

Svaret må være simpelt.

mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 03-09-03 11:42

> Typisk svar der lugter af misundelse.

Ikke helt enig. Lugter mere af barnerø...

> Har altid haft TDC og har ikke haft andet end bøvl med deres kundeservice.

Samme her.

> [...]
> Mit valg: Bliver hos TDC, får dårlig kundeservice og betaler meget, eller
> flytter til Tele2, får stadig dårlig kundeservice men billigt Internet.

Der er jeg ikke enig. Jeg mener at TDCs kundeservice er helt ok.

> Svaret må være simpelt.

Ja, det var butleren.

--
www.hesteskelet.dk <-- Nu uden mæslinger!

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 12:16

"Trygleren [9000]" <HesteskeletSPAM@hesteskeletSPAM.dk> wrote in message

> Samme her.

> Der er jeg ikke enig. Jeg mener at TDCs kundeservice er helt ok.

Øverst skriver du 'samme her' bla. til, at du ikke har haft andet end bøvl
med TDC kundeservice.
Desuden vil da altid være gode og dårlige oplevelser.

Kan dog ikke fordrage dem som skriver herinde, at TDC's kundeservice er bare
den bedste, senere viser det sig så, at de kun har kontaktet kundeservice 1
gang på 2 år eller ligende, og problemet var enten simpelt eller
selvforskyldt.

Jeg har haft kontakt med dem mindst 25 gange på få måneder, hvor de har
løjet, ikke gidet at fine ud af noget, og når man endelig selv finder hvad
problemet er, gør de ikke en pind ved det.

Har søgt på google.com efter de indlæg jeg lavede ang. SpeedStream 2601
routeren, men har intet kunne finde. Det er et par år siden nu.
Det gik på, at ved åben NAT kørte min 1024/256 kun 512/256. Det gik frem og
tilbage mellem TDC og jeg, snakkede endda med en afdeling chef.

Efter et halvt år, fandt jeg endelig problemet. Routeren kunne simpelthen
kun klarer 512/512 ved åben NAT.
I mellem tiden fik jeg smidt alt muligt lort i hovedet, at det var sikkert
min egen skyld, de yder ikke support på routeren osv.

Da jeg så ringer ind og fortæller at de sælger et produkt som ikke kan
klarer deres linje vil de ikke have noget med det at gøre.
Samt de udlejer Cisco routeren som sagtens kan klarer presset.

Svaret var simpelt, jeg måtte selv købe en router hvis jeg var utilfreds
over at min linje blev halveret eller skifte udbyder.
1 år efter kom et godt tilbud fra Tele2 og det får jeg nu om 1 uge.

Jeg synes det er dårlig kundeservice. Det lyder ikke så slemt på papiret
men, hvis I bare kunne hav overvåget alle telefonsamtaler, så vidste I hvad
jeg snakkede om. Det var uforskammede medarbejder som ligefrem bare sad og
grinte af mig. Jeg vidste at problemet ikke var selvforskyldt, som jeg så
tilsidst bevidste.

TDC var ikke engang klar over at deres skod router ikke kunne klarer
presset.
Det er for dårligt.

EOD.

Mvh
FB

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 03-09-03 12:59

> Øverst skriver du 'samme her' bla. til, at du ikke har haft andet end bøvl
> med TDC kundeservice.
> Desuden vil da altid være gode og dårlige oplevelser.

Jeg var for hurtig - jeg læste det som at du aldrig har haft bøvl med dem.
Min fejl.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 03-09-03 11:40

> Og vi griner den dag hans ADSL går ned. Og der ingen service er til at
løse
> hans problem.

Jeg har haft to problemet i mit første år - og begge gange har supporten
løst det lynhurtigt. Den fejlede absolut intet.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 03-09-03 11:40

> Ja det kan du så glæde dig over, mens han glæder sig over at han har en
> 2Mbit til mindre end det du giver for en 1Mbit
> Men service og flercifrede million reklamer skal jo betales af nogen.

Nu giver jeg jo så 549 for en 512/128 inkl fastnetsabonnement. Det mener jeg
nu ikke er dyrt.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-09-03 14:50

> Nu giver jeg jo så 549 for en 512/128 inkl fastnetsabonnement. Det mener
jeg
> nu ikke er dyrt.

Ja inkl. 1 times taletid... Men okay det koster jo heller ikke så meget at
tale i fastnet

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 03-09-03 22:59

> Ja inkl. 1 times taletid...

Øøøh - nej. Det får jeg nu ikke noget af. Det ville også være et fedt, da
det næsten ingenting koste at tale en time i fastnettelefon.

>Men okay det koster jo heller ikke så meget at
> tale i fastnet

Enig.

Fra : Henrik Schytte

Dato : 04-09-03 08:51

> [...]
>
> Bestilte 27. maj og skulle have haft det 2. juli
>
> Dernæst blev det ændret til 1. september. Nu har jeg så endelig fået det

Heldige dig ! - Jeg skulle have fået 3/9 - Min TDC linie er godt nok død nu,
men jeg har ingen Tele2 internet.
- Efter 52 minutters ventetid på deres tekniske support, får jeg at vide at
det er fordi TDC endnu ikke har "udført ordren", og de ved ikke hvornår det
sker.

Så nu står/sidder/ligger jeg unden internet forbindelse.

Må nok tilstå, at hvis tele2 ønsker at beholde deres kunder om 1/2 år, så
skal de se at tage sig sammen, uanset hvis skyld det er.
Tilbud om gratis 2Mbit i 3 måneder, ligesom så mange andre her i gruppen,
har jeg heller ikke fået noget af, på trods af utallige forespørgsler pr.
mail til tele2.

Fra : Lars Bartel

Dato : 07-09-03 15:22

TDC bruger næsten en mia. kr hvert år på markedsføring... De preller af på
mig

øøøhhh, hvorfor er et så lige du købte det i starten? hvis det preller af?

Fra : BoS.

Dato : 08-09-03 20:29

Lars Bartel wrote:

> øøøhhh, hvorfor er et så lige du købte det i starten? hvis det

øøøhhh. Ventede 4 mdr. på at Cybercity skulle sige, at jeg desværre ikke
kunne få adsl hos dem pga. mangel på ledigt kobber. Ringede så til TDC. Der
ville gå 14 dage. Og jeg havde ligesom ikke noget alternativ så vel?