et par IEMI spørgsmål
Fra : Zeros

Dato : 03-09-03 07:10

Efter at have hentet et hav af software til unlocking og redigering af min
Nokia 3310 er jeg faldet over et spørgsmål....

Hvis man ændrer IEMI'en i sin tlf.... hvad skal man så ændre den til?? Bare
et tilfældigt nr.? og hvis ja, hvad så hvis man tilfældighvis taster
nummeret på en tlf der er meldt stjålet? Og hvad hvis man taster nummeret på
en allerede eksisterende tlf som er i brug et andet sted? Eller et nr som
ikke er registreret. For en tlf skal da være registreret for at være lovlig?
....eller?

Jeg har ikke en skid forstand på det, så.........

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-09-03 09:05

Zeros skrev:

>Hvis man ændrer IEMI'en i sin tlf.... hvad skal man så ændre den til?

Hvorfor ændre det? (Det hedder IMEI-nummer)

>Jeg har ikke en skid forstand på det, så.........

.......... derfor lader du selvfølgelig bare være med at ændre det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : ** Runman.dk **

Dato : 03-09-03 20:37

Det er lidt ufedt at ændre imei nr. ! det kan jo være at du ændre det
til et nr. der spæret eller et nr. der allerede eksistere så er der måske
en uskyldig der kommer i klemme

Bare lige lidt at tænke over

Runman.dk

Fra : FTW414

Dato : 06-09-03 22:16

Er det ikke bare det imei nr mobi´en skriver og det rigtige imei nr som den
stadigvæk opgiver til centralen...