MS Windows
briani 27239
Problemer med at få zip-disketten skubbet ~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 03-09-03 02:38

Hej med jer

Jeg har ovenstående problem dvs. at når jeg trykker på knappen til
zip-drevet vil den ikke skubbe zip-disketten ud uanset hvor mange gange jeg
trykker på knappen. Den eneste måde jeg kan få zip-disketten skubbet ud er
via Denne computer - højreklikke på Skub ud på selve zip-drevets ikon.

Hvad kan jeg gøre for at få dette ændret således at jeg vil kunne få skubbet
zip-disketten ud ved tryk på knappen i zip-drevet?

Før jeg gemte filer på en ny zip-diskette kunne jeg godt få zip-disketten
skubbet ud ved tryk på knappen i selve zip-drevet.

Bemærk at det er tale om 750 mb zip-drev fra Iomega internt i min PC.

Venlig hilsen Bart Bedtsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-03 03:02

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har ovenstående problem

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

--
Knud