Tele2adsl
Fra : tonny

Dato : 03-09-03 00:19

Kig her, forum til brok over Tele2adsl.

http://www.tonny.dk/forum/default.asp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-03 00:33

lomito@sol.dk (tonny) skrev :

>Kig her, forum til brok over Tele2adsl.

Hmm, jeg tror snart jeg laver et forum, hvor man kan brokke sig
over folk, der laver brokkesider og skriver på dem.

Iøvrigt hører opslag hjemme i news:dk.oplsag.internet.
--
Knud

Fra : Claus O

Dato : 03-09-03 08:45

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote

> Hmm, jeg tror snart jeg laver et forum, hvor man kan brokke sig
> over folk, der laver brokkesider og skriver på dem.

Hmmmm, jeg troede du fulgte så godt med at du vidste
telebranchen har langt de fleste klager blandt forbrugerne,
så for mig at se er disse brokkeforums da et muligt sted
at kikke inden man handler........
ps: det første indlæg får vist en del til at tænke over om
Tele2 er noget for dem...........